SENARAI PESERTA
Assalamualaikum..
Oke, hari ni cp teringin pulak mau buat segmen.. Bukan apa, cp tak tau mau update apa.. hehe.. Okeh, cp harap ramai yang sudi join segmen ni.. Sesaja la cp buat, nak tolong tolong korang tambahkan follower. Kan kan? Hehe..
Oke syarat mudah jer.. Kena ikut taw! :D
1. Follow Blog cp, Cp akan follow balik.. :)
2. Em follow Twitter cp bole? hehe..(bg yg ada twitter shj)
Follow @syazaemma
3. Buat Entri : Segmen Tambah Follower Blog
4. Letak banner di bawah dalam entri tersebut dan link kn ke entri ini..
5. Letakkan URL entri korang ke ruang komen d bawah.. Entri ni sahaja oke.. :)
6. Kalau ikhlas tu, boleh la TEKAN SINI yer.. hehe..
TIPS PENTING! : kalau betul betul nak tambah follower, korang kena rajin blogwalking! jangan tunggu orang datang blog korang baru nak balas balik.. hehehe..
Ha, kalau rasa nak tag member member blog yang lain pun boleh.. takde masalah.. tag jer seberapa ramai yang boleh.. :D
Tu je la, ade pape nak tanye, korang tuwit2 jer yer.. ;)
p/s: Jom Main Game The Amazing Spiderman Kat FB
TUTUP
TARIKH TUTUP: 24 Jun 2012 Pukul 6 Petang
Nota: Kalau takde buat entri tp tinggal komen / link kat bwh, cp tak approve yea.. tq.. :)
















