SAYA NAK JADI BLOGLIST SIMANIS-CADBURYLADY

Wah.. Indahnya hari nie.. kalau jogging mesti best nie.. hihi

okeh2.. btw nie bkn entri pasal jogging ke aper.. (¬_¬)

Nie pasal....
/
/
/
/
/
/
/
Cik Purple Nak jadi Blogist SIMANIS-CADBURYLADY


hihi.. Jelez la tuh..(─‿‿─)

Senang jer nak join...
Baca perutusan di bawah nie..
dari duli-duli yg maha mulia.. bagi menyampaikan perutusan YDPA dan majlis raja2...(yg nie CP pndai2 tmbh..hihihihi)
Saya nak cari 20 blog Perempuan dan 10 lelaki untuk di masukkan dalm bloglist saya....terbuka buat semuanya.. siapa nak join, ikut syarat2 dibawah nie...

1. Letak Banner Kat atas pastu link kat blog saya.[done]

2. Buat satu entri yang simple je & Tajuk dia

 " SAYA NAK JADI BLOGLIST SIMANIS-CADBURYLADY"
 tinggalkan link anda kat bawah entri ni.[loading 10%]

3. Tag kawan2 seberapa banyak yg korang nak.[loading 50%]

4. Dan Folower Saya :)[done]

5. Pastu saya akan buat cabutan bertuah, ada hadiah menanti so tunggu apa lagi JOIN  la... :) 

*KLIK BANNER CP

Hanya seorang je yang bertuah...

Tag:
Genkcorner
E z a d b a c a t
Zuneta
Zureen
Cik ke pluto
Msredcheescake
[successfully!]


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

0 CP's Bestfriend(s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...