Pantai..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.. Selamat Petang korang.. :)

Cak? hehe.. ape ke jadahnya aku main cak-cak nih.. =..= haha.. well, sebenarnya aku nak bagitau sikit kat korang rahsia terbesar dalam hidup aku nih.. :) heee.. korang janji jangan kasi tau siapa siapa oke? pomis? ;)
Sebenarnya suda hampir 3 tahun aku ndak pernah mandi manda kat pantai.. pastu lebih kurang 1 atau dua tahun dah tak pergi berkelah.. hehehe.. Semuanya kerana kekangan jadi suri rumah sepenuh masa.. =..='

Pimping Beach
pantai pimping.. :)

oleh sebab tuh, gua agak 'jakun' bila jumpa pantai.. ada ka patut makcik makcik macam aku ni dok lompat keluar dari kereta pastu lari laju laju semata mata nak main air laut.. kahkahkah.. entah pape la.. siap main air dengan anak buah aku yg baru umur 2 tahun.. hihi.. jakun nak.. zaman makcik takde air laut macam nih.. hahahaha.. aku takde la ambil gambar aku mandi manda.. masa tu dah tak hengat dunia.. yang aku ingat, inilah saat yang aku tunggu-tunggu.. hahaha.. Pantai yang aku pigi ni nama dia Pantai Pimping.. Pimping tu nama kampung kita orang la.. kalau korang mau tau erti Pimping tu, tunggu la aku rajin nanti aku cerita sama korang asal usul kampung aku.. Pasal time sekolah dulu aku jadi tukang catat sejarah, masa tu cikgu jemput antara orang paling tua kat kampung kita orang cerita asal usul kampung tu.. haa tu yang aku masih hafal sampai sekarang.. :D btw, untuk pergi ke pantai tuh hanya mengambil masa 10 minit jer dari rumah aku kalau naik kereta.. tapi  kalau jalan kaki 1 jam kot.. haha..

tapi korang tau, ada satu benda yang aku tak suka bila mandi laut, nah.. muka dah sama color dengan dayang senandung derr.. T_T .. dah la esok aku ada plan nak gi jalan.. haiyoooo~~ Tak kesah la, yang penting KITA ENJOY! ;)

Okbaibaibai! :)
❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

2 CP's Bestfriend(s):

Anonymous said...

lawa pantai... kat mane?

p/s: Bakal menggegarkan dunia blogger pada 30 April 2012: RahsiaSocialBookmarking.com
Rahsia menjana RM45,000 dari laman komuniti!!

Cikrosecute said...

Memang seronok main tepi pantai...hati2 sekarang bahaya hihihi...cp akak guna picture window templatenya hihihi...cp nak tuto yg mana? akak pun bukan teror sangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...