Masihkah Diri Ini Diingati?

Assalamualaikum.. Selamat malam semua.. :)

Wah, sebak rasanya nak menaip semula di blog ni.. Yalah, sudah sebulan kan cp tiada jenguk-jenguk blog ni.. Dah berhabuk ponnn.. hehe.. fuuhhhhh~~~

Sebenarnya memang tajuk entri aku tu agak tak boleh belah dan nampak kegedikan tambah dengan keperasanan nak mapuih dan melampau di situ.. Aku saja buat tajuk macam tu sebab nak tau, masih kah ada yg masih ingat dengan aku yang tak seberapa nih..aceceh.. :"> Hade ku kisah ke cik purple hoii kalau kau tak apdet blog bertahun-tahun sekalipun.. =..= 

Hehehehe.. Tak tau nak kata macam mana, cp memang rindu sangat-sangat kat blog ni, rindu mau menaip, rindu mau bercerita, rindu mau berkongsi.. hehehe..

Actually kehilangan diri ku ini selama sebulan ni bukan kerana melarikan diri atau dilarikan diri, tapi sebenarnya aku agak sibuk beribu-ribu kali sibuk ditambah lagi dengan keadaan intenet ku yang sangat tidak mengizinkan.. Tiap hari aku terfikir mau kongsi ceri sama kamurang. Tapi, balik kerja mesti penat, di tempat kerja pulak mau dapat tenet free tu tersangatlah susah..

Aku harap lepas ni aku akan terus la mengapdet blog aku ni walaupun seminggu sekali kan.. Aku harap la.. tak janji pon. . hehehe.. korang doakan la semoga diriku ini rajin kembali untuk mengapdet blog ni yea.. aku rindu zaman-zaman rajin berblog macam dulu, ramai kawan dan sangat-sangat seronok.. tiap hari dapat kawan baru, kalau ada masalah ramai yang prihatin kan.. :) mishu laik krezeh la.. ;-)

notassss: aku sebenarnya mau letak gambar, tapi kan aku suda tekad nemau godek google untuk beberapa hari ni.. 


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

15 CP's Bestfriend(s):

cik nana said...

ada masa rajin2 lah updet okay ! chaiyok chaiyok

Husna Hidayah said...

saya ingat lagi kat cp !! :*

Unknown said...

ingat lagi laa arah biskita. dun worriess :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ingt lg kamu dear =)

Unknown said...

fiza always ingat dkt kamu dear.. ;)

aindzaya said...

cucok hidong dgn pensel stabilo kang...hupdatela seminggu sekali..apa salahnya :)

E said...

Igt bha dear..
Aku pn mls update blog jgk..huhu

Unknown said...

singgah sini..
http://nurulnamasaya.blogspot.com/

Unknown said...

Salam, sy newbie disini.. jom exchange banner and join segment ni.. =)
http://alluringclutches.blogspot.com/2012/12/tambah-follower-jom.html

Anonymous said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Anonymous said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

pencari cinta said...

ingat purple ingat cik purple

akumann2803 said...

Salam ukhuwah dan berkenalan. ..saya tertarik dgn nama blog ini. Purple! Ye..kita macam ada persamaan... : suteraungu87.blogspot. com..
ungu = purple..hehe ~~~~\

TERCENGANG said...

Salam.. Done follow saudari..
Follow back kalau sudi.. Blog baru saya untuk kongsikan peluang, tips dan nasihat menjana pendapatan dari internet berdasarkan pengalaman saya secara percuma.
http://duit2percuma.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...