Akhirnya Semua Orang Tinggalkan Aku.. T_T



CONTEST TOP REFERRAL | KLIK SEGERA dan Dapatkan RM100 cash dengan mudah!

Assalamualaikum dan salam perpaduan..

Siyes, aku tengah sedih memikirkan nasib aku sekarang nih.. sekarang aku dah takda teman bergurau senda, teman lunch, teman tidur tidur di kaunter..
kenapa kamurang pergi tinggalkan aku macam nih..

Aku rasa dunia ni kejam, sanggup biarkan aku sunyi tanpa mereka.. kejam! kejam! kejam!

tiada lagi tawa ria, tiada lagi keceriaan setiap hari untukku..

aku redha, walau apa pun, kamurang semua tetap sahabat terbaek ku..
bermula dengan junaidah, lijo and hikmah.. team dorang sekaligus kena tarik semula untuk bertugas di pejabat hasil KK minggu lalu..



hikmah yang paling lucu.. dia jak yg selalu buat cp ketawa.. hihi.. haaa.. jangan nak husha2..tau tak? actually, hikmah ni isteri kepada... blogger INI .. hihi.. cp pun baru tau hasben c hikmah ni blogger.. =)

then sekarang? genk pulak yang terpaksa kembali bertugas di KK..

kenangan bergambar dekat lori sampah Majlis Daerah Beaufort.. hihi. i'll miss u genk.. :')

tiadala teman sekepala cp lagi.. T_T sedih ooo..
hari semakin borink dan cp betul betul mau balik pi KK sekarang ni sama sama genk.. tapi apa kan daya, bukan cp yg di pilih oleh nenek kebayan utk balik pi ibu pejabat.. 

semoga masa cepat berlalu dan semoga cp kembali bekerja sama genk.. huhu
sementara nih kaunter BR1M daerah Membakut dijaga oleh cp dan ketua.. ndak tau la camana nanti.. 
hmmm.. sabar jak la.. apa2 pun, wish genk good luck utk 2 minggu nih! =) tggu kehadiran ku disisi mu pada 11 Januari nanti! lebbbbb yawwww~~~ ^^










❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

Unknown said...

rapatlah sama ketua pulang :). hehee..sabar cp, ada tu karang benda yang buleh buat kau hepi :)

Mr.Superman said...

xpe..keep in touch je mink :)

miss jambu said...

100 borang pling minima sehari
1 jam lbh kurang 15 borang...
8 jam boleh buat120 borang..

seang ja bah.. tapi kan sakit belakang ddk, lpastu tulisan lagi pyh kan dibaca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...