Nak Cerita Pasal Hari Pertama Kerja.. Tapi..

Assalamualaikum dan selamat malam..

Tapi??? gua malas, esok2 la gua citer.. insyaAllah sebelum bulan posa nih gua cuba apdet blog.. harap korang paham dan masih menyokong saya.. nanti saya cuba apdet blog dengan lebih kerap.. bukan takda masa cuma sekarang banyak yg saya kena urus..

ha, gua tunjuk kat korang muka boring gua je la.. hahaha..


hahahaha.. ni kalau ikut contest abg stalker i konfem juare nih.. haha.. puii!!! perasan bha pulak adik sedara abg stalker ni kan.. :P contest natural beauty-II.. gua ada sponsor.. korang silalah join.. :D 

siyes, gua bosan gilak time nih.. jadi gua meragam depan lappy sebab tu jer benda yg menyoronokkan.. gua berukbeng takda nak godek2 tenet.. so gua menyoronokkan diri macam org gila sorang-sorang dan ketawa terbahak-bahak bila muka gua nampak macam macik jemah jemur kain di tengah matahari terik.. 

hmm tp takda masa nak kongsi kat korang dr hari pertama lapor diri, pengalaman urus pelantikan dan ketaksuban bertugas di sekolah sendiri.. T_T

ok la, babai.. korang jangan lupa. cik purple masih wujud taw! cuma dia malas! hahaha.. :P


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

Anonymous said...

ko pqir ko come kew popuan nk buat cettew

Apple said...

patutla lama tak update. bole agak sebab ada kat bloglist. Lol.

Anum Abdullah said...

Done Follow awkk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...