Showing posts with label freebies doodle. Show all posts
Showing posts with label freebies doodle. Show all posts

Freebies Doodle Muslimah Part 1 | Simple

Assalamualaikum dan selamat malam.. :)
Sebelum tuh, tolong click kalau sudi.. :) TEKAN SINI
doodle nih takda la cantek mana.. dah lama tak buat doodle so cp terai2 buat la.. hasil memang sama, tak ada lcomel mcm doodle korang..haha..








Kalau korang bekenan, ambil la.. tapi jangan lupa tinggalkan komen oke.. :) 
ok la, bai! :)

notapuff: ada yg tak tau mcm mna nak ambil? tekan gambar doodle pastu tekan 'right click' pada mouse korang then cari save image as.. :)


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

Freebie | Doodle Muslimah Shomel .. hihi


CONTEST TOP REFERRAL | KLIK SEGERA dan Dapatkan RM100 cash dengan mudah!

Assalamualaikum dan salam perpaduan

ermm tadi masa cp boring boring jaga kaunter.. cp gi buat doodle, walaupun tak cantek tp cp tetap rasa doodle cp tuh comel..
hehehehe.. 
cp nak kasi kat korang yg berminat.. ambik ja.. hihi
tapi sebelum tuh, tekan tekan la SINI dulu bha.. hihi


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIhV3Uy9ZkqtRb9MTBTzYvrt1218zQ-Dt0336CXodZLnmTVHfaofbCKzBKOvJQ0cLy8eZuKrWwc-0_BvRUuC29TOwrYQorjoa8xZvsbuJI0n3W72hijWS-IUJgb64oK6xpLRD7LYjuRBI/s320/muslimahinpunjabi%2528coklat%2529.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiii1lwZS6eKujcgs-30luPmVunsOnE3Bwq-0YHLW5LDyC0HcFBBDAd7zKOuooAaIY4U1NCAeslHExtcdk4XRQ1TgjMMtTlT6OQzKr9UfrMcvxpcox8lWF63aX-R-kP9rZe24S0EDKFf7o/s320/muslimahinpunjabi%2528hijau%2529.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3OxRBpN2bRbtPvTyPBgAGi8Wsk0VMQQRZFzDRQ76leoI8Hes4m8pwueI0cibV6_SJwywZXPMlRbZsOpHL9UYP09jnCuGf4KnqNT1UlbLMuZtWeuvLohzBkBVJGkxY-58IrZHHq85L750/s320/muslimahinpunjabi%2528kelabu%2529.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhMdL2M5I5d2KXyaRhuZxjmjET4RKH5aGvsiO7kGfbON3M48WVVCNYdtg6XUmO1nzOtL0kx-JaFR_M90mYRTmRZ9vmmijkgZKolKyErvvBN12CdXwqpZUclWiPjW4OXP8Ckavso5D0ZnE0/s320/muslimahinpunjabi%2528kuning%2529.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBoNVHqd4mfjMKm4F2DsLLd1IYTvGKcL2uaGLOrnIiXXL4y7f9nYmoWhJC6L5XgNvKeRRqFdcEctR7roZXd5Ad1-xEMsS2ogpFPnEKHsPqTcKGxgDzM1TRA5_KhPED2KsW2mHkq-49sCU/s320/muslimahinpunjabi%2528merah%2529.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHSmJzkY9bWzw4X7ucYdj94ETnyRBCU5j3hw6XstX5LUyNgfMAbqnFhytJuLmnSewJO5zxO9jFqgMYf7L9gSl7b1UpAWPkS0H94f6BNVLlae1tdV-yCPGOz1WlLWGlZ_7G4lTohn4p5UQ/s320/muslimahinpunjabi%2528oren%2529.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhWab_O-R6UksKDSibZuZbxrwOZyefbjmKKUZr13fOIdS2zPfdYq-4yXrbhBEBFDANv-iFZcS6PK7hWb2NIPprqyh5QtJYBtcciToZMID7yS7JAOH47RgvqhefBjFM-FDj9dPTYRpBP-Vc/s320/muslimahinpunjabi%2528pink%2529.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHFUnjkpxp0wte5YSzPrMDhA-x2eE6__Zc45Ih1jVZbeNrbu8ssyXQWcltv-q5bwiO3Ah7h3Ps_UdGxANBulWIa_ZPwTmFn5ZVDwW2acC2XwKwGtSDG4XyMwwQM-X0txWEC_vqozqR0j4/s320/muslimahinpunjabi%2528purple%2529.png


jangan lupa tinggalkan komen pas ambil k.. ^^



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

Freebies | Doodle Muslimah lagi.. Hehehehe

Assalamualaikum dan salam perpaduan.. 

okeh, dah lama rasanya cp tak bagi freebies kan?
hari nih nak kasi lagi.. dah lama buat tapi baru teringat.. actually takde la cantek mana.. biase jer.. hehehe.. kalau nak doodle comel, gi apit punya blog.. :D

okeh, sebelum ambil, korang kena KLIK SINI dulu.. tu jer.. pastu.. sila lah ambil.. dan tinggalkan komen korang yer.. :)








harap korang suka.. :)

pinkypuff: sedihnya, dah 2 orang pemenang mengadu kat cp tak dapat respon dr salah seorang sponsor 2nd GA cp hari tuh.. sedihnya.. T_T


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

Freebies | Doodle Boy Bawak Belon.. ^_^



Photobucket

hye peeps! sihat? cp tak tau nak update ape hari nih.. :) 

okeh.. kemarin petang.. cp tengah boring boring, so cp buat doodle.. mula mula mau buat doodle girl free hair, tapi buleh buleh tegap pulak doodle dia,, nah apa lagi.. cp pigi tukar muka dia jadi boy.. tapi part rambut yg cp mengambil masa yg panjang.. nasib baek ndak jadi doodle mak nyah.. oppsss.. 
tesasul pulak nyah.. bawak bsabar ko nyah.. jangan nak mengamuk kat aku pulak.. aku sebut kau sikit jer nyah.. haha

oke, berhenti mengarut.. 

korang boleh tengok la perbezaan doodle doodle cp sebelum nih.. :) tapi jangan gelak, lu gelak lu mati wa pun gelak..hahahhaa


ini yang petama cp buat.. dah lama dah ni tapi malu nak tengokkan kat korang.. hahaha.. doodle nyah bhaaaii bekepit kepit jer kaki die.. hahaha

pastu gua try lelaki macho pulak.. tegap memang tegap.. tapi kaki dia agak cacat la pulak kan.. hahahaha.. burok bebeno ghopenyer.. 
haaa yg dua bijik kat atas nih.. kome jangan nak memandai mandai ambek yg kat atas nih bukan freebies sebab dia tak bawak belon yer.. 

okeh.. kat bawah nih baru doodle boy yg kome boleh ambek.. :) now.. tutup mata sume.. tutup tutup..
okeh.. sebelum tuh nak gitau.. ada ballon dier yg transparent.. :)

nak ambek silakan.. tapi jangan lupa tinggalkan komen dan KLIK mana mana IKLAN NUFFNANG cp yang patot.. hehehehe

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2ERhEPYHFLjV5XsHWEbBLSEJfRE7uxdd3QZukc4KXgS0WZGWbe7vbVEbHKpHUxOk3ucBU3WNxvw0xGVfhkb8PEg7knviLLnMDs63KxYiVvhluDe7kxDVJ7i6VuiC2tFhqMQ3FKeCijww/s400/%2523boyblue.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLH3XaX95n_29ICaDdJLprGHujQ-s6SCFFjmDUvYy5C0yhsWUHoSonNFkX8JWRyRX6q9l7TXGiacCt595jK7HUSaBKO5JZN3XaP_0uSrLKnLUlwgz6JjIHAUBvUvT-Wcz-wCM_OD3iEFk/s400/%2523boygreen.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6mbyurmDBD8nX1XaWvL7K7X8d6rddnmJNP2VUEG86TXFHbioem94KgAiaEV-0ytbeZx74hl8neEEQ6yLN6_81sYR1lhD76RQES-my_CiArJn-ZL7E3LOr00qLrvPOE2QeHTuE0CbK0yY/s400/%2523boygrey.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisFeooxEuVyfOIU8_201XzkL_kB2_cuqED6xY7b_jL96RYmFrYo5WcE0XCXSrrX8FDJRKtEEgGqAwIsDBJ4VcT3USyyXjAOOXjFVCLUSPWZH2cIiJOqUhA4oLL_Q_g1Fete2-zjWO_es8/s400/%2523boyorange.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMArwQ5nxxKJP8Cs3KgzDj5pFMXAx7l0To48akrr6T3BdoFdNYP6XSZQH2_94jRjPp8KbSIEYE98spdce9oT2PUT4pxV0Ni64n86K3vxPnjI1Pb-ItTt7S_FFf5MDYmURGFw2Rsxf6-yk/s400/%2523boypurple.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgsBnRY-iVOE6lfbryfeIFUIx_DXvF0r1RRJjXIPrHEc4OpgPE9IpTPqiLfQIvhRBYHRWEfO3hCgnu8XjC7XHx-1MjObbkFC9P_-3eYolQgxnjOvAFdo6qOWyy2NkpDd9RUl4xYm3ymiCc/s400/%2523boyred.png
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNYiHxIa8PxPJfLpF81YB1cFqMU6iOf5G9FPBNublkeY02Rjn7JmPwLmSK6VH4tK_WEyLMbDMsbNt9G0f-vieARNfbyMQ_GUz7Q-5vnDuqf9kwEuAf7hPzV187kukxOW7ygqIwM36sOUg/s400/%2523boywhite.png



amacam? macho bha kan?? ensom lagi.. macam amirul hadi ka? hahaha.. perghhh.. pink paling suweet tapi takde kat atas.. tuh untuk simpanan cp jer.. :).. hehehe.. dah bekurun cp blaja buat doodle boy.. akhirnya.. berjaya gak.. :D hepi sangat! :) cp harap korang hargai usaha cp nih.. cp buat doodle takde tiru tiru punya.. sebab kalau cp tiru pun memang tak dapat nak meniru.. lain la kalau lukis pakai pensil.. ini memang 100% original kretiviti cp.. so walaupun huduh.. cp masih bangga la..hehehe..
silakan ambek.. sila la.. :) jangan malu malu.. kalau sudi backlink skali.. hahaha


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

Freebies Doodle Muslimah yang tak Comel


Photobucket

hahahahaha.. tajuk tuh memang merendah diri sangat la nih kononnya.. hahaha
takde la, cp dah lama sangat tak buat doodle.. jadi bila buat balek.. huduh bebeno ghopenyer.. hahahaha

jadi cp niat nak kasi je la kat kome yang bekenan.. dengan syarat.. hehehehe

korang mesti jadi FOLLOWER blog nih dan korang tolong la kelik2 incep NUFFNANG cp tuh yer..:) tu jer..:)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihfE8jfu_6BYfmRe31anUEbLN9p_j5xeigRiYA6wxb68tTs9VpOJjn3TOtNsLUj1wiy6jwmNNH0BIlC2hM05zr0Wh9NgG4H-iW20P2IoawkE2h1ZuTYZnI8h-ev1N93J4aBGjD51CPIio/s320/dodelbiru.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZ3hQU-YNuV0PPrmAECKLyWktLXcOf4ujLUMuuLWYQK_3KgGvJ8cWZa1wxEUyMq858BA83WpNhYOUzYcCWYZWsMacwtYeLtaaN-QtsY40bbW8y1YUElJZzd2IUNPxRM5HkLMU-kJyAhgU/s320/dodelgrey.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6r-yVZbq5WhKba6Dzu8Ze5BxW743rWT7R7zc1ZhdYehyWC2j1x36vRR1_x1w6Jj0YQtyFtZ5uqMHL_qAZbn_zASrGFshhDtZ2Him1tfk_GTSZotJgl-Z0nq1inwtRkwbimwhr1ymWn5c/s320/dodelhijau.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgeTbywc76FzeuNUhUR5U_Hvt0_Rsw9ZM54eOWzpPA2dHYrfeogoKt8KF2cj4F1UjS7cHgk_ImqT0MWp3piZ2DpW5cek45XapHEwFKdvVLKt2ZDxTXi1A41sCCHLTiockhgOh0vAMsNokU/s320/dodeloren.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiApudjEGOgItb682OiI_jjhY8FpXmpn8VoHSVQsniEBcrsR53GBerNA1l8_iCYcvvfPjhvtjsBSdjsLn2kuX8o2Sq3lcOaUHdlmFhqkwaOboyQB5eMt0MAPqVARtZjSw-mzmbGvjgoPa0/s320/dodelpink.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhC8IZdWQhPTa-3KetDGXQHul5cIkN0iDQIcLpmPRf9avPzsFgiActTvVMujrY_iH-VUchW0uGhRydVe_0tQPWzHDliiXbhpP2r96cWWZA7S1jhlpv1w72Hm_FpL-b5iC-6qZDxWuwrNtc/s320/dodelpurple.png

kalau nak simpan dalam lappy, korang KLIK gambar pastu tekan right click kemudian tekan SAVE IMAGE AS.. 

tu jer ar.. :) hoye, kalau dah ambek jangan lupa tinggalkan komen korang taw!:) cp tak suka korang jadik PENCURI..hehehe :)

nota cumil: huduh kan??/ hehehehe.. cp tak hebak la nak buat doodle macam korang.. :)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...