Freebies | Doodle Muslimah lagi.. Hehehehe

Assalamualaikum dan salam perpaduan.. 

okeh, dah lama rasanya cp tak bagi freebies kan?
hari nih nak kasi lagi.. dah lama buat tapi baru teringat.. actually takde la cantek mana.. biase jer.. hehehe.. kalau nak doodle comel, gi apit punya blog.. :D

okeh, sebelum ambil, korang kena KLIK SINI dulu.. tu jer.. pastu.. sila lah ambil.. dan tinggalkan komen korang yer.. :)








harap korang suka.. :)

pinkypuff: sedihnya, dah 2 orang pemenang mengadu kat cp tak dapat respon dr salah seorang sponsor 2nd GA cp hari tuh.. sedihnya.. T_T


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

4 CP's Bestfriend(s):

Fathiah Hamim said...

comel nyaaa

fiQ'Ra said...

comelllll... ;)

nor said...

salam,dah amik doodle awak...mintak izin tuk guna nn modified ckit2 yer..huhu:)

NurFarhanahAswani ^^ said...

ngee , ambik satu k ? :>
TERIMA KASIHHH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...