Yaey! Dapat Vector Graphic Muka Sendiri..^^y

Assalamualaikum WBT dan salam perpaduan

Lalalalala..bangun pagi, gosok gigi cuci muka belum mandi, bau mashem tak terperi..hahaha.. eh mcm takde melodi lak lagu cp nih..

erm wokey, tadi cp jenguk blog bertuah cp, pastu memang bertuah pon sebab gambar vector yg cp tunggu2 dah siap.. :D

tutup mata tutup mata.. hehehe

taraaaaa!!


amacam semat tak? cun kan? hehe.. haaa.. jeles letew.. hehehehe..
oke, vector nih d buat oleh cik mek molek azhafizah atau lebih dikenali fiza kan kan kan.. ;)
sape suroh kome, hari tuh fiza ade buat segmen kome tamau join.. baghu padam muka kome nak cemburu2.. hahaha.. 

apa apa pun cp ucapkan ribuan terima kasih kepada fiza sebab sudi jugak buatkan vector muka cp yg boolat nih..muahahaha.. :P TERIMA KASIH! arigato kozaimasu! ^^y






❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

Miss Nadya said...

nice dear..:)

nasha sanza said...

sangat chantek..tahniah

Azhafizah[フィザ] said...

doitashimashite eyza-chan..doumo arigato sudi terima..thanks again for this sweeet entry..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...