Aku Mencintai Orang yang aku tak kenali, SalahKah Aku?

Assalamualaikum.. Salam Perpaduan..

Benar kata orang, CINTA ITU BUTA, kalau tak buta kenapa cinta itu pilih orang yang tak dikenali? Bahkan menemuinya jugak aku belum pernah.. Yang Aku tau, hatinya sudah dimiliki oleh wanita yang sangat bertuah.
Dia terlalu baik, mungkin aku tak layak untuk dia.. 
disaat aku menginginkan cinta sejati, akhirnya aku terjebak dalam pergelutan cinta tiga segi.
Sememangnya sulit untuk aku katakan, tapi sejujurnya aku memang dah jatuh cinta kat kekasih orang. salahkah aku?

terkadang hati mau memilih yang terbaik, tapi jodoh ketentuan di tangan Tuhan.. Tuhan yang memberi rasa cinta.. Aku bukan tidak tahu memilih, aku bukan tidak berusaha untuk memilih yang lain tapi hati aku tetap mengatakan, aku cinta dia..

cinta ini agak dongeng, dia tak pernah tau pun perasaan aku.. apatah dia tak pernah kenal pun siapa aku, begitu jugak aku yang tak pernah mengenali siapa dia, tapi hati aku kata, aku jatuh cinta?
mungkinkah hati aku salah? 

Aku pernah kecewa, aku pernah belajar melupakan seseorang yang aku sayang, tapi kini perasaan itu datang lagi, kepada lelaki yang lain pulak.. Mengapa?

Aku tahu, dia bukan milikku, begitu jugak hatinya yang jelas dimiliki orang lain, tapi aku tidak boleh berhenti memikirkan dia, salahkah aku? 

Kini, aku hanya mampu Cinta Dalam Hati, mungkin ini hanya dugaan untukku..
andai dia tercipta untukku, aku yakin tuhan pastikan temukan kami satu hari nanti..

"If You Believe It, It Will Happen"

Anything is Possible


pinkypuff's note: hahahaha.. entri hari ini agak kesasteraan yer kawan2.. sebenarnya praktis nak buat cerpen.. muahahahaha.. :D oke tak?

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

Twilleries said...

couple tu haram. cuma mngingatkan. alhamdulillah awk blom couple lagi ;)
http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=568

tlong baca ya:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Twilleries: terima kasih sebab mengingatkan saya. :)

emy|farid said...

Tuhan bgi mana yg kita perlu, bkn kemahuan. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...