Datang Rumah Saya Tak Bagi Salam! Ape Hal?


CONTEST TOP REFERRAL | KLIK SEGERA dan Dapatkan RM100 cash dengan mudah!

Assalmualaikum WBT dan Salam Pepaduan.. 

firstly nak ucapkan TAHNIAH kepada skuad harimau muda sebab berjaya masuk final! love u all!! hehe

oke, skang mood geram balek.. ceritanya macam nih.. tengah syok syok cp gi main lappy tadi masa tunggu azan asar, tetiba bapak cp menjerit.. cp tekejut giler dan bila cp tengok dari pintu satu kelibat lintas depan cp.. 

cp pon dengan paniknya menjerit kat mama cp, 
makk!!! ada benda besar!

mak cp pon bingkas keluar dari bilik, dan bapak cp datang dari arah dapur sambil tunjukkan benda yg melintas tadi tuh dah naik ke tangga tingkat atas!

memang mendebarkan! adek cp pon keluar dari bilik dengan keadaan hairan.. kenapakah?

bapak cp pergi ke luar dan cuba mengambil sesuatu.. 
adek cp pun sama.. masing masing membawa sebatang kayu panjang sebagai senjata..

cp pulak berlari ke bilik dan mengambil kamera sambil berdiri di atas kerusi dan benda tersebut naik ke tingkat atas dengan laju lalu dikejar oleh adik dan bapak cp.. akhirnya benda tersebut pon turun semula ke bawah dengan sangat pantas dan cp yg berada d atas kerusi cuba menangkap gambar..


last last adek cp dapat pukul kepala dia pakai kayu besar tuh! tapi dia still boleh gerak lagi!

dan paling saspen, sampai kat pintu rumah dia pandang adek cp semacam.. trus cp baca surah an-naas sebab tu jer yg terlintas masa tuh.. then bapak cp pukul kepala dia untuk kali kedua dan akhirnya 


sangat besar BIAWAK ituuuu!!! tengok kayu adek cp kat kanan tuh....


tengok.. dah berdarah kepala dia.. siyes, sy kesian tapi apa kan daya, dia mengancam keselamatan kami sekeluarga.. ;'(



actually tak tau dari mana dia datang.. mungkin dari hutan seberang jalan sebab tadi petang hujan lebat.. 
memang saat mengentirkan buat kami sekeluarga tadi.. harap lepas nih takda lagi biawak masuk rumah..

seram! so mayat bangkainya telah dikembalikan ke hutan seberang jalan sana..

jom join contest nih.. mungkin RM100 jadik milik korang.. boleh share ngan cp beli angry birds.. hehehe








❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

14 CP's Bestfriend(s):

cik azLyzah⊙.☉ said...

yewwww...cian pulak..kekeke

Cik Purple Pinkypuff said...

@cik azLyzah⊙.☉: kesian.. tp nak wuat mcm mna.. T_T

Selendang Merah said...

padan muka...masuk lagi umh kak CP bawu dia taw erti penyesalan..hehe

Eza Boom Boom :) said...

aduh, bahayanya tu.. bagi takut eh...besar banar.. nasib sudah dapat dibunuh,bahaya bah tu..

p/s: au, abgku accident di sandakan. Keretanya pun nda dapat pakai lagi. Huhu.

Fathiah Hamim said...

darahh. huhu naseb baek dua kali je dah mati, kalo tak kita pulak berdosa sebab seksa dia. :/

shidasyakirin said...

eiii takutnya...nasib baik perasan cpt2 kan.. agaknya dtg dari mana ek.

nurpiska said...

mak aih geli kot biawak~

c genk bah ne said...

kesian jua liat biawak atu.. tp miana jua kan.. krg da pa2 pla kamu... msti dari dpn tu kan.. ^^

Cik Purple Pinkypuff said...

@Selendang Merah: hahaha.. tu la.. cuba dia masuk semula kat hutan, kan senang.. hahaha.. takde la menemui ajal..

Cik Purple Pinkypuff said...

@Eza Boom Boom :): awu, atu tah.. apa inda kacut parut tarus meliat.. hahaha..

Cik Purple Pinkypuff said...

@Fathiah Hamim: masa tuh semua panik.. adek cp pukul macam dah tak hengat dunia lg.. tu la kan..

Cik Purple Pinkypuff said...

@shidasyakirin: dai hutan kat seberang jalan umah cp kot.. sebab petang tuh hujan.. kita org suma kat bilik..

Cik Purple Pinkypuff said...

@nurpiska: sgt geli dan menakutkan.. cp sampai naek atas kerusi.. hahaha..

Cik Purple Pinkypuff said...

@c genk bah ne: awu, lama2 ku tgk mmg ku kesian.. T_T tp cmana sememua kmi panik.. ndak jua tepikir mo menghalau seja..awu, dr dapan atu.. ujan kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...