Watermark Buat Kakak Blogger Saya | Miss Nadya

Saya memang takde keja.. Para pemenang GA tuh sila sila la alert yer.. kome tolong contact teman nih.. 

okeh, baru jer siap buat watermark untuk kakak saya pulak.. :)

harap harap sis nad suka.. :)


taraaaaa~~ suke tak suke tak? hehehe
#eksaited bebenau eden nih.. :D

kalau sis nad suka, ambek la.. kalau tak suka, ambek jugak.. hahahaha.. :D

tuh hadiah dari cp tuk sis nad.. :D

ha.. korang jeles? nak macam nih jugak?

hehehe.. tunggu la cp baik hati bagi free.. :P

kalau korang berminat nak mengorder, email jer cp..

eyza_ikeuchi333@yahoo.com

subject: watermark

RM3 / 1 watermark 

RM5 / 2 watermark 

bayar guna topup..

kalau korang nak ade gambau macam sis nad, korang attach sekali yew..

kalau tak, aku bantai jer kasi kome punya watermark tuh ikut kreativiti aku,,

jangan lupa sertakan

URL blog dan Nama Kome..







❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

9 CP's Bestfriend(s):

Miss Nadya said...

cantiknyer...thanks my sis...mmg cntik sgt watermark ni..nk copy..:)

Qienah said...

memang cantik..pndai tol cp buat ye..:)

Syieda™ said...

canteknye....^_^

Abg Stalker said...

mink pelawa abg kt blog so abg pny free ke?hahah..xde la,abg main2 je :) abg rs x pyh la kot.abg x thu gn dan x thu nk ltk mn bnd tu. :D

Eyra Shahiera ♥ said...

nice lhaa !
pndai buad (:

echaRierie said...

bebisnes sdh si kwn..hihi..
btw, cantik :)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Abg Stalker: iya bha.. hehehe.. ;) ndak pa, mink kasi buat seja nih..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Eyra Shahiera ♥: thanks you awak.. >,<

fiQ'Ra said...

kemas dan comey betul cp design ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...