Watermark Buat Abang Blogger Saya | Abang Stalker

Assalamualaikum semua.. :)

hari nih cp ndak tau mau update apa.. jadi cp buatkan watermark untuk abang sedara cp.. Abang Stalker, hero pujaan hati blogger blogger perempuan di Malaysia..hahaha

oke, oleh sebab abang stalker nih berjiwa wanita.. (bukan mak nyah taw!) cp buatkan dia watermark yg menunjukkan ke gentleman dia tuh..

hahaha
tutup mata tutup mata.. :D

/
/
/
/


mungkin agak 'pink' disitu.. tapi tak bermakna abang sedara saya tuh pondan lembut oke.. 
hahaha.. tak tak.. dia macho apa.. kan? ;)
jadik kepada abang stalker, kalau abang suka.. abang silakanlah ambil.. :) walaupun abang tak letak  gambar kat entri, tapi mana la tau satu hari nanti kan.. :) tak pun, buatlah kenang kenangan.. :) kasi kat akak stalker ker..
ceh.. hahaha

oya, kalau korang ndak paham watermark nih, tgk gambar di bawah nih..

 <<-- watermark/copyright


oke la.. tu jak.. hihi..



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

8 CP's Bestfriend(s):

Lulu Caldina said...

cp, lulu nak juga 1.. warna biru :) dgn doodle kat header lulu tu ..

ngee, <-- tak malu

Abg Stalker said...

haha..tq so much adik sedara abg si mink! ;) berjiwa prmpn ya.hahaha.ok bha kalau kau. :P abg amik.tq! ;);););):-*

Miss Nadya said...

cantik..:)

abg stalker pon suka warna pink??:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Abg Stalker: hahahaha.. 'aku memang pencinta wanita.. namun ku bukan buaya..' <<< lagu abng kat bilik mandi kan? hahaha..:P sama2..;) #no komen pasal smiley last tuh.. hahahaha.. :P

Cik Purple Pinkypuff said...

@Miss Nadya: tak tau la sis.. tapi rasanya macam tuh la kot..hehehe.. :P

c genk bah ne said...

Cumil pink lagi tu hehehe ^^

Cik Purple Pinkypuff said...

@c genk bah ne: hahaha.. ko tau la abang stalker.. luar macho, tp dalam ati ada taman..hahaha.. :P

Syahbinar Shuib said...

comel :) nak jugak, hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...