Blog Aku Diintip Oleh Israel dan Amerika Syarikat!

Assalamualaikum dan salam Aidiladha.. cp dalam keadaan panik sekarang.. sangat panik..
cp baru dapat tau yang blog cp menjadi intipan Israel dan Amerika..!!!

betul, ini bukan tipu.. ini betol betol!!

cuba tengok nih! visitor blog cp hari nih!


 dorang buat apa kat blog cp nih? nak bom ka? ahahahaha.. bom la, bom.. tak kesah.. tuih tuih.. ko ngat aku takut sangat ka kat bom ko tuh.. haktuih.. kena delete nih semua gambar gambar cun aku kat sini.. kang dia buat superimpos muka aku jadik pengganas.. naye aku..

nota raya haji: penting sangat ka aku nak gitau korang benda nih? sengal.. =..=


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

1 CP's Bestfriend(s):

Abg Stalker said...

penting jgk la..hahah.Israel tu.jgn ckp sebarangan mink.nti kne bom. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...