Aksi Panas Apek (Khairul Fahmi Che Mat) bersama Shida Harmi


CONTEST TOP REFERRAL | KLIK SEGERA dan Dapatkan RM100 cash dengan mudah!

Sumber: SINI

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Serius, saya terkejut.. tak tau nak kata apa.. tak tau nak percaya atau tak..

korang rasa macam mana?

btw, tak tau mana dorang dapat pasal nih.. tp saya meme tekojut..


dan aksi yg dimaksudkan..


yang nih baru 'ringan-ringan'.. yg kta baca kat messenger dorang tuh tak tau ape cerita.. siap tido tido lagi.. seh.. korang pikir la sendiri, nilai tapi tak perlu persoalkan.. kalau betul, harap apek sedar la yg benda benda macam nih bakal menjatuhkan dia..

nota pinkypuff: dahlia apa kabar eh? huhuuhuuu.. kesian bha.. selamat la cik comel jejari runcing.. dia layak untuk dapat lelaki yg lebih baik dari cik fahmiiiii.. haha..

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

13 CP's Bestfriend(s):

cik ika said...

bwu mimipikan apek mlm td..huk3..biarlah dowg nk gaduh smpai masing2 last2 malu sndiri..

Abg Stalker said...

tu la psl..x bole pki gk fahmi ni.biasa la..abg da fhm.lelaki mmg xkn mengaku slh.wlu dia da pnh terlanjur dgn prmpn tu.apa2 pun kita x thu spe yg slh kn.so serahkn pd Nya.org tertindas pasti menang. :)

Mira Adzlia said...

bile da glamer, mcm2 kontroversi kuar..aish

Zura said...

bile jd cmnie br kite th nape drg (elia n fahmi) xde jodoh...even cite belum sahih tp masakan pokok bergoyang kalau xde anginnye..:)

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Seram bace msg dy!! Haha... Mcm2 hal pasal dy skg..

Apple Pearl said...

Fuh,seksinya awek tu!!!!bleh cair llaki..:p

Eza Boom Boom :) said...

uhu, nda mo komen apa-apa pasal si Fahmi ni. Belum tau lagi yang sahih pasal ia.. Doakan yang terbaik saja untuk ia...

Selendang Merah said...

ish2 apa benda semua nie...astaqfirullahalhazim..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hbsla..

ani marahaini said...

hmm. ape dh jd skrg ni? mcm2 bnda jd.

Zul Fattah said...

melayu mudah lupa... malu aku dgan sikap apek ni..

Miss Nadya said...

gosip panas kan??

CCICute Design said...

Dasar jantan x sedar diri..camtu lah....huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...