Showing posts with label tutup habis. Show all posts
Showing posts with label tutup habis. Show all posts

Baru terhegeh-hegeh nak tutup segmen..

Assalamualaikum.. Selamat petang.. hehehe..

Maaf sangat sebab semalam tak updet entri untuk tutup Segmen Tambah Follower Blog tuh.. Semalam cp agak busy isi borang HRMIS ka tu nama dia? hehehe.. lupa sudaaa.. Pastu awal pagi tadi lagi cp suda pi Beaufort tuk cop Surat Akuan Sumpah dan buat Medical Check Up.. So tak sempat mau online..

Ok, dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, saya Cik Purple melabuhkan tirai Segmen Tambah Follower Blog.. hahaha.. ok, dah tutup dah.. mana yg sempat hantar link, Alhamdulillah.. yang tak sempat masih banyak lagi blogger lain buat segmen yang lagi gempak.. toksah sedih, toksah menyesal ok.. hahaha..




Tu jak mau cakap.. hee.. So far urusan cp tadi berjalan dengan lancar.. Alhamdulillah.. Walaupun pada mulanya cp mau buat di klinik swasta, tapi di tolak mentah mentah oleh mereka sebab ujian dadah tu dorang perlu ambil masa 3 minggu but cp kena lapor diri minggu depan. So dorang suruh pergi Hospital kerajaan. Alhamdulillah, hospital hanya suruh tunggu 3 hari jak. Sekarang kena tunggu keputusan ujian air kencing untuk dadah pastu jumpa duktuuur... yang lain sudah buat.. walaupun cp ndak faham sama sekali apa yang hasil ujian tu nyatakan, tapi insyaAllah.. mesti takda apa apa kan? :) 


tadi masa buat check up, jumpa lagi kawan yang dapat jawatan yang sama macam cp jugak.. so kami tukar-tukar contact number nanti and mau jumpa time taklimat nanti.. hehehe.. insyaAllah..


Apa-apa pun, doakan segala urusan cp dipermudahkan yea.. :) Terima Kasih kawan-kawan.. :)






❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

Saya TUTUP kedua-duanya SERENTAK!.


CONTEST TOP REFERRAL | KLIK SEGERA dan Dapatkan RM100 cash dengan mudah!

Assalamualaikum dan salam perpaduan..

okeh, hari nih cp nak tutup kedua dua aktiviti cp dengan serentak atas sebab seba tak dapat dielakkan.. hihi..
semua aktiviti kat blog yg ada tnda 'closed' diatas dah di tutup yea.. =)

1stly cp TUTUP segmen JOM JADI KAWAN


dan juga aktiviti yg 1 lagi, cp punya mini giveaway tuh..

mini giveaway yg mana? haaa.. yang INI la.. hihi

so cp dah tutup habis atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan.. actually cp nak pergi OT esok kat opis lhdn kota kinabalu.... so 3 hari ni cp tak dapat nak online.. so pemenang untuk mini GA tu cp akan umumkan pada minggu depan.. hope semua sabar menanti ya.. maaf atas kesulitan nih.. tp tu baru rasa rasa nak OT, tengok la kalau jadik sebab macam ada perasaan something kat hati nih.. tak tau lah napa.. huhu.. maknanya pemenang akan diumumkan pada bila bila masa.. hihi.. so tunggu yea!

btw.. now, cp mau list kan peserta yg suda join.. =) kepada yg dah join, terima kasih..=)
  1. http://myasrnielife.blogspot.com/
  2. http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/
  3. http://arefisyaaien.blogspot.com/
  4. jueyhastory.blogspot.com
  5. http://atienabila.blogspot.com
  6. bloqkami.blogspot.com 
  7. http://heartbywinter.blogspot.com
  8. http://iwishiwillwin.blogspot.com/2011/11/hanya-dengan-1-klik-dapatkan-topup-dan.html
  9. joel-leslie.blogspot.com
  10.  http://coretanakhir.blogspot.com
  11.  http://az-meeda.blogspot.com
  12. http://mumydadylilbaby.blogspot.com/
  13.  http://hepilife-einah.blogspot.com/
  14. http://azzalifestory.blogspot.com/
  15. http://simpledoubletriple.blogspot.com/
  16.  http://nureyzatiey.blogspot.com/ 
  17. http://normj1001.blogspot.com/
  18.  http://norzurainik.blogspot.com
  19. http://almiraalwani.blogspot.com/
  20. http://duniabarney.blogspot.com
  21.  http://fiqracake.blogspot.com/
  22. http://pelangychinta.blogspot.com/
  23. http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/
  24. http://misscloverhearth.blogspot.com/
  25. http://www.angleluvly.blogspot.com/
  26.  http://illafira.blogspot.com/
  27. http://theonlydaughteroflee.blogspot.com/
  28. http://hambaallah97.blogspot.com/
  29. http://mymermaidstory.blogspot.com/
  30.  http://yayabunga.blogspot.com/
  31. http://azlinayazli.blogspot.com/
  32. http://miraahussin.blogspot.com/
  33. http://qashrin4ever.blogspot.com/
  34. http://cutelikebee.blogspot.com/
  35. http://myapeapeaje.blogspot.com/
untuk segmen tuh pulak, korang boleh dapatkan list kat SINI.. cp dah lekatkan entri list tuh sehingga esok.. =)
hihi segmen tuh cp dah berjaya kumpul 100 penyertaan .. memang cp sangat sangat senang hati~~ hope korang terjah la semua yea! =)

Sekian.. Terima Kasih! =)
mohon ampun atas segala kesulitan..


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...