Finally, I got "something" from Nuffnang

Nak tambah follower blog? JOIN SINI!:)

Assalamualaikum.. Selamat petang.. :)

Petang yang indah sambil makan makan kerepek pisang.. pergghh.. syok kan? hehehe.. Sebenarnya aku nak cerita kat korang.. Pasal NUFFNANG ni la.. Rasanya semua blogger tau apa itu nuffnang kan.. Kalau tak tau, tu mesti baru 3 jam lalu sign up blogger tuh.. ahahaha..

Korang percaya tak, aku tak pernah dapat BE (buffered earning) Betol.. aku tak tipu.. Kak yui sendiri pon tak pecaye.. hahaha..
Aku tak tau sebenarnya macam mana nak dapat benda tuh.. Mungkin dari traffic blog yang sentiasa maintain kot? Atau kerajinan yang kuat untuk bodek nuffnang? Hehehe..

Tapi, walaupun aku tak penah dapat BE, aku selalu dapat campaign.. Haa, ni mesti korang yang rajin klik ni kan.. TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI KLIK LA LAGI.. Hahahaha..

Nah, aku buktikan yang aku tak penah dapat BE.. hahaha.. ni takde edit edit punya.. betol betol ok..

tak nampak klik sendiri ya.. haha

Aku baru perasaan total dah bertambah sebab baru kejap tadi aku gi bukak nuffnang ni.. hehehe..
Alhamdulillah jugak kan.. tu pun rezeki jugak namanya.. :) Sikit sikit lama lama jadik bukit jugak kan..


RM 10.. Oke la, ade peningkatan.. Muahahahaha.. Thanks nuffy.. :)







❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

5 CP's Bestfriend(s):

Unknown said...

haha saya pernah merasa sekali je.. ni pun Nuff dh lama x update earning.. ni nak kene hantar ticket

ct kektus said...

heheee.
rezeki lah tu cp. :D

MISS Z BERCELOTEH said...

WAH tAHNIAH!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

jgn risau dear.. p hntr tiket tnya ka.. insyaALLAH pastu ada..try tau.

Apple said...

haha.. bagus2. dari sedikit lama2 jadi bukit. Begitu kata orang dulu2. lol. Just kena cari trafik tinggi lagi kot cik purple.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...