Kejadian "AWAN NANO" Di Sabah

Assalamualaikum..

Tadi pagi ada satu cerita yang hot betul di facebook, semua orang cerita pasal "AWAN"..
Cp ndak sempat ambil gambar sebab cp pun ndak tau pasal awan ni.. biasalah, orang duduk rumah seja kan.. hehe..

so, ni cp ada dapat beberapa gambar, pinjam dari facebook.. mintak halal la arr sama siapa siapa yang punya gambar ni.. sekadar berkongsi.. :)







credit : facebook

Ada pelbagai versi gambar sebab dari kamera yg berlainan.. hehehe.. ada yg cakap cantek, ada yg cakap seram.. sepatutnya kita cakap Subhanallah.. hihi
tapi memang cantek pun.. sayangnya cp ndak sempat ambil gambar sendiri.. :'( kejadian ni berlaku sekitar kota kinabalu.. kebanyakkan gambar ni di ambil di kawasan KK.. betul kan?

memopuff: dorang kata ni perubahan angin.. betul ka? :D 


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

5 CP's Bestfriend(s):

Eza Boom Boom :) said...

Uniknya awan nano..

cweet pinky said...

wah , ramai nak citer pasal awan tp adew awan2 tuh macam membentuk muka manusia pown adew , hehehe ~

cik najihah said...

subhanallah...

lynn kamarul said...

subhanallah.. indah sungguh cipataan Allah


# blog cik purple makin awesome. cantik sangat

nanakimie said...

subhanallah.......kalau nana pun duk uma je,xtau apa2..huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...