Cik Purple Kembali~~ Rasa Macam Nak Buat Segmen..Setuju Tak?

Assalammualaikum dan selamat malam rakan rakan blogger sekalian..

Wah.. lama suda cp tidak buat entri yang agak normal macam nih kan.. hee..lepas nih cp akan kembali menjadi blogger tegar sebab suda tamat kontrak kerja.. so bole hapdet2 selalu kan.. hehehehe..
 oke oke.. actually cp terfikir mau buat segmen.. ermm sebab cp lama suda tidak blogwalking kan.. so mau kumpul seberapa banyak link yang bole untuk cp terjah kembali.. terutama mereka yg sentiasa support cp.. sentiasa berkunjung ke blog cikai cp nih walaupun cp takda jenguk jenguk blog korang..

kalau bole, korang kasi cadangkan la sama cp segmen apa yg bagus.. insyaAllah kalau cp rasa oke.. stat esok kita bersegmen eh.. hehehe..

kalau boleh cadangkan tajuk segmen yg gempak skali.. haa.. baru mantap! kan kan kan? heee.. :P

kalau ramai orang yang setuju dan bagi cadangkan utk cp, haa baru cp buat segmen k...

cp sebenarnya masih terfikir fikir nak buat segmen yg macam mana sebab lama betul cp ndak buat segmen suda kan..
 

so apa kata kita sama sama pikirkan oke? heee.. :D

terima kasih semua! selamat malam oke.. sweet dream! :)


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

8 CP's Bestfriend(s):

Inas Syuhaidah said...

Saya setuju :)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Inas Syuhaidah: wah.. anda yg pertama.. terharunya.. :') masyeh.. hee

Aini Yunus said...

setuju jugak..xnak ketinggalan segmen yg bakal cp buat tu nanti

Aini Yunus said...

setuju jugak..xnak ketinggalan segmen yg bakal cp buat tu nanti

Kamil Kahar said...

buat jela segmen...yg best2 taw... :)

IEQAH said...

SETUJU !! :)
Dah lama tak joingg segmen segmen ni

Muna rahimah said...

Setujuuuuuuuuu ! nak join nanti ^^

nuyui a.k.a miss YUI said...

akhirnya cp kembali..yaahhoo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...