Tak dapat bawa balik DAIM.. :'((

Agak menyedihkan, sebab cp tak dapat bawak balik DAIM kali nih.. padahal, dari sabah lagi niat nak pergi Labuan mesti borong DAIM banyak banyak.. tapi yang cp jumpa cuma daim yang kecik kecik tuh.. :'( tak jumpa gula gula dia.. cp nak daim yang macam kat bawah nih.. :(

Siyes, kalau jumpa Daim nih, cp takkan pandang la cadbury tu..

ni je cekelat yang cp bawa balik.. sikit jer.. :)

tu beli pun sebab nak bagi kawan kawan.. Cp tak makan sangat cadbury sebab terlampau manis.. kalau nak makan pun mesti cari yang hazelnut atau cashew nut sebab tak rasa manis sangat.. yang separuh dah bukak tuh, mama yang makan.. haha.. mama pun tak sanggup nak makan sekaligus.. So, cp makan kisses ngan toblerone tu je la. sebab tu kurang manis.. #iye la tu kot.. haha# kalau makan cadbury kena sedia air 1500ml kat sebelah.. haha.. :))


dorang cuzzy kata, kat labuan dah jarang jumpa DAIM.. tapi next time kalau cp jumpa daim nih, memang nak borong baaaaanyak sangat.. :)) hihi..

memo puff: ada sesiapa nak belikan cp cekelat DAIM nih? Abang Stalker kata kat Langkawi ada daim.. :)) hihi..


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

21 CP's Bestfriend(s):

ecadwinkyasha said...

lama juga xmakan coklat daim tu..mmg d sabah teda la jumpa..teringin juga bha cari...coklat kisses tu packaging dia lawa..comel2 jak coklatnya.

faridah nazurah said...

samalah.. kite pun xberapa suke mkn cadburry sgt.. nnt sakit gigi..

echaRierie said...

smla kita daling..
nda mkn coklat yg manis btl..haha..
jrg mkn kecuali klw btl2 mau.
daim sedap !
nt next time cari lg k..hehehe

Crew Fathi said...

Oh.. sedap ke coklat ini? wa x pernah mkn laa.. nak satu.. ^_^

Acik IeyMah said...

sedapnya..nyumnyum..suka~suka~

::CIK LYNN:: said...

ari tu tme cik lynn p labuan, ada je yg cmni kt kdai kt terminal feri antrbgsa...kt 1 kdai ni pn ada...tp daim yg bntuk bar..

cici tembikai said...

amboi , telan air liuq tgk cokelat malam-malam ni -,-''

shark said...

best ker daim nie..
shark rasa best lg cadbury..
hehe..
maybe shark punya citarasa lain kot.

Nor Nadiah said...

sedapnyer cokelat tu sygs...:)

sis suka toblerone..

new entry : Cash out Churpchurp RM1117 kali ke dua

http://www.nornadiah.com/2012/05/cash-out-churpchurp-rm1117-kali-ke-dua.html

emy|farid said...

beli kat langkawi banyakkk

nuyui a.k.a miss YUI said...

lgkawi byk dear..meh2..

Cik Purple said...

@ecadwinkyasha: iya.. setakat ni cp mmg ndak jumpa lg daim di sabah.. :) hee.. cekelat kisses tuh mmg comel.. senang jak mkn.. masuk trus dlm mulut..haha.. :)

Cik Purple said...

@faridah nazurah: hehehe.. a'ah.. kalau mkn cadbury mesti bikin sakit gigi pasal manis betul.. :)

Cik Purple said...

@echaRierie: hahaha.. iya, bila mengidam gilak bari la membeli cekelat kan.. tu pun yg kicik seja.. kalau yg besar kompom ndak habis.. hahaha.. :D iya, nt cari la ni lagi ca..hehe..

Cik Purple said...

@Crew Fathi: sedaaap sangat.. hehehe.. sebab dia mcm caremel gituww.. hehe

Cik Purple said...

@::CIK LYNN::: tu la, dorang kat kata kat sana ada.. tp cp tak sempat pi.. sebab masa balik awal pagi kedai tuh belum bukak lagi.. :((

Cik Purple said...

@cici tembikai: hehehe.. apa bole buat.. telan je la.. kalau rumah dekat bole cp share2.. hihi

Cik Purple said...

@shark: best sgt! hehehe.. cadbury manis la.. tak tahan nak makan.. :D

Cik Purple said...

@Nor Nadiah: sis suka toblerone? sama la.. cp pun suka yg gold dgn yg putih nih.. hehehe..

Cik Purple said...

@emy|farid: jauh la kat langkawi kak.. :D

Cik Purple said...

@nuyui a.k.a miss YUI: kak yui beli tok cp! hahaha.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...