Promosi #10 | Jom Kasi Gempak!

Baiklah, ini merupakan promosi yang terakhir untuk segmen nih.. :) maaf sebab lambat.. 

baik baik, blog pertama yang cp mau promosikan hari ni,


Zamani 84

cak? hahaha.. nasib baek dapat copy.. brader kite nih kasi disable right click.. nasib dapt copy gitewww.. :P

orait, apa yang bro zamani nih cakap pasal blog dia.. meh tgk meh..
Buat pengunjung semua, Blog Zamani 84 ni menghimpunkan kisah hidup, termasuk hobi Zam terutamanya fotografi- sepanjang 3 tahun berulang alik dari Kuching-Kuala Lumpur-Kota Bharu.. & Insya Allah, selain itu, korang akan temui artikel2 menarik di sini (^^,)

haaa.. so apalagi, mesti ramai kan yang meminati fotografi jugak? korang jenguk jenguk la selalu kat blog beliau.. :)


oke, yang nih cp tak dpt copy header sebab bla hala cursor, hilang.. bila hala jer hilang.. lastly, nih je la caranya..hahaha..

oke, 1 yg cp nak puji gila gila kat blogger nih, nama dia ayu.. muka ala alau ayu raudah gitu.. haha.. oke, dia sangat suka blogwalking dan komen entri.. memang rajin la.. cp tabik seperinggggg kat cik adek comel molek nih.. adek ka??
korang rugi tak singgah blog beliau.. 

dan blog yang terakhir untuk segmen kali nih.. 



oke, yang nih blog milik cik comel loteh nur fairuz.. hehehe..
katanya blog tu la diari harian dia.. so, kalau korang rasa nak kenal kenal ngan beliau.. berkunjunglah ke blog beliau oke.. :)

ok la, babai.. tu jer.. ribuan terima kasih kepada semua yang sudi join segmen nih..

peace! ^^y 





❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

7 CP's Bestfriend(s):

renaPuteh said...

yqa ndak da join segmen ni :(

echaRierie said...

wahhhh..
hye cp..lm nda jln2 sini.
apa kbr..
nah start uda dia review2 blog bha..hihi

einz said...

cp...einz tag cp auw...jom join contest >,<

misz l0vely said...

aslmkm...
hye...
j0m j0in c0nway nie http://showmeshawlsecrets.blogspot.com/2012/04/contest-giveway-by-showmeshawlsecrets.html
;-)

are_lin@yu said...

Wahh dh da blog ayu..hihi..tq cp..ayu raudah ke?.haha..jh tu cp..hehe..

fairus abu bakar said...

tenkiu so much cik purpLe...! jemput ke bLog ade somthing utk awak!

SyiraSara said...

wah menarik sume2 tu...thanks for the info.

CP slmt bknln!! free2 lawat la kita..
http://lovelysyierasalleh.blogspot.com,,

tlg review sekali pn boley..thansk love ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...