Akhirnya Cik Purple Dah Ada Follower ke 100~~

Assalamualaikum.. Penatnya CP malam tadi balek dr Majlis Pelancaran Belia Negeri tadi.. tak sempat nak hupdate pape~~ best giler.. Ada Stacy, Adam dan Adira.. Yang paling best CP kan urusetia Skuad Puteri, peeewit.. jumpa Adam belakang pentas..!! tp, sayangnya lidahku kelu dan aku malu2 meow nak amek gambar ngan Adam.. Hahaha~~ Memang buang rezeki la CP nih.. rezeki amek gambar ngan Adam~~hihi

Okeh2, sal tuh CP akan citer kat korang nanti ekk??..hahaha~~ Yg CP nak cakap kat sini nie pasal follower CP yg ke 100 iaitu Cik Yana Yassin~~ Tahniah dan terima kasih sebab sudi jadi Follower CP yea!!^^
CP dah sediakan banner khas buat yana, kalo sudi, copy & letak kat sidebar~~hihihi~~ memang tak cun la banner tuh sebab CP wat pas balek umah malam td.. tapi hope yana suka la yer!^^


InsyaAllah, pas nih CP nak cari follower ke 113 pulak.. sebab CP suka no 13.. hikhikhik~~^^



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

2 CP's Bestfriend(s):

Isteri @ Ibu Cute said...

Camna? Cp buat banner tu...comel..Akak nak belajar jugaklah..

**YaNa YassiN** said...

Thankss,.... sudah amik itu banner...

http://yanayassin.blogspot.com/2011/05/blog-walking-punyer-pasal.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...