CP ubah haluan.. Kini blog berwajah baru~~

Naik hangin jugak 1 badan.. Sehari betungkus lumus membina semula empayar alam maya CP nie.. Kepala pun dah pening sampai tak selera nak tengok Mentor..
Sejak beberapa hari nie kan, blog CP sering detected Malware(sejenisvirus yg blh membinasakanlappy kesayangan anda).. Jadi CP buang terus templete lama CP dan tukarkan kepada yg baru.. tp header CP tak pulak ngam dengan templete baru nie... Maka CP pun mencuba beberapa skill yg tak menjadi lansong..

ini adalah header tekurang baik yg CP hasilkan..penat giler.. hotak nie dah stop working..takleh pkir.. lupe sgt  templet mcm mna dan akhirnya menghasilkan font yg bewarna salah..haha.. 

FYI, sehari dua nie mungkin CP membusykan diri dengan projek pembinaan semula blog nie..harap maklum la korang yer..tp sesape nak tag contest ker,GA ker, segmen ker.. dialu2kan..tp tak janji la CP ley join sume yer..^^


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

2 CP's Bestfriend(s):

genkconer said...

boleh buang bha tu gambar d belakang header mu tu..
just padam kodnya ja..

Cik Purple said...

mun dipadam..bida tia..hihihi..biar tah..nti ku mikirkan header tebaru..ekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...