Aku Pandai bahasa Tagalog(filipino) korang pandai???

Hahaha~~lucu lak masa wat balas komen kat fb tadi.. lain post yg cp buat, lain pulak komen yg jadik..
paling best.. CP spiking tagalog.. hahaha~~ jelez la tuh... mesti ada peminat Marimar kat sini.. kan?? eleh.. ngaku je la..

okeh.. komen punya komen, tak tau mcm mna boleh kuar bhasa tagalog.. padahal cp nie berbangsa brunei.. hihi
lucu jugak la..

cuba korang skodeng gambar kat bwh nih..
ni setengah dari perbualan kte org td..

yg kaler merah tu translate ckit2..

memang nih dah kte blender hingga sebati la..broken tagalog.. wakakaka~~ kpd filipino diluar sana, jgn marah yea.. kami peminat pangako sayo ngan MariMar bha ini..hihi

tak paham ek??? haha~~ sebarang pertanyaan, boleh tepek kat medan komentar..:)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

4 CP's Bestfriend(s):

Lieyda said...

ni msti obses ngn cte marimar ni kan? hehe samala.

btw,polo u dear :)

Cik Purple said...

@Lieyda
minat la jugak..tp kekadang geram jugak nak tgk.. kekeke~~
i ody polow u t0o..^^

athirah said...

hehehe...dolu first time reti google translate, berabuk kat status fb..hahahaha

Lyza Qayudonajew II said...

ate , marunong kaba mag tagalog ? mix lang ako . half malaysian/philippines .:D . wrong naman ang taga mo .. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...