CONTEST ENTRI PALING KENCANG


klik banner utk join

 FYI, ne kesah benar.. 

******************************************
Setelah sekian Lama Menanti Dia.. Akhirnya Aku memilih Jejaka Lain..

mesti korang penah dengar kan, 'penantian suatu penyeksaan..' walaupun seksa, dia tetap menanti.. tp apa kan daya, tahap kesabaran dan kekuatan dirinya ada batasnya.. si gadis itu hanya manusia biasa...

******
selama 2 tahun nie aku hanya bertepuk sebelah tangan kot.. memang salah aku sebab terlalu yakin kan.. terlalu berharap bahawa satu hari nanti dia akan jadi milik aku..

 tp apa yg aku dah tempuh selama 2 tahun nie, nampak sangat suma tuh cuma sia-sia.. tp aku tak salahkan dia.. salah aku sebab perasan sangat..! salah aku jugak sebab terlalu sayangkan dia.. padahal dia tak pernah pun kata serius ngan aku.. apa yg penah berlaku ngan kami dulu hanya la mainan semata mata katanya.. 

masih ngat lg, dia penah ckp dulu bila aku tanya, "kenapa buat saya mcm nie? apa salah saya?? dulu awk penah ucp i love u.. awk tak tipu kan?? " kemudian dia jawab dengan selamba, " saya tak pernah iklas ucapkan sume tuh.." Ya Allah~~ tuhan je yg tau macam mana merana hati mase tuh.. 

tp aku tak kenal erti putus asa..  masih tunggu dia sampai sekarang.. tetap nak kekalkn hubungan baek antara kami..aku cuba jadi sahabat baik dia.. walau apa pun yg aku nmpak tentang dia, apa yg dia ckp kat aku, aku buat2 tak tau.. suma pikir positif jer!aku  tetap yakin , 1 hari nanti kami akan bersama.. namun??? akhirnya~~ aku sendiri merana..
nie la padah terlalu ikut perasaan...

selama aku menaruh harapan kat dia, aku tak penah nak kawan ngan lelaki lain dgn serius.. tak sanggup nak bercinta ngan lelaki lain.. sebab terlalu setia mencintai dia..
tapi apa yg aku tempuh nie pasti dia tak penah tau, apatah lg merasa ... 2 tahun nie aku dah banyak menangis tuk dia.. aku bukan nak salahkan dia.. itu kesalahan aku, aku yg nangis.. bukan dia.. haha~~ takdela, sebenarnya sebab dia memang tak penah salah pun.. 

walau macam mana pun, dia jugaklah pengubat hati aku ni.. teman terbaek wokkkk~~.. hanya dia yg tau cara nak hiburkan hati aku nih.. kalau aku ade masalah, aku akan cari dia... sebab dia masih yg terbaek.. dia tetap layan aku dengan baek, macam dia pun cintakan aku tp dia tanak mengaku..(tengok, prasan lg minah sorang nih..:p)

etlez dia masih sudi melayan keperasanan aku yg teramat sgt nih.. aku penah luah macam2 kat dia.. aku cakap apa yg aku rasa selama nih.. aku jugak penah tanya, "jadi apa la lg lepas nih???kekal macam nie? dia cuma jawab, ' biar takdir yg menentukan.."
dia pernah mintak maaf kat aku, rasa sgt dia iklas masa tuh.. dan aku nih memang sentiasa maafkan dia..

tp ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan d tengahari.. apa yg aku nampak semalam mungkin hanya kesalahfahaman dr aku sendiri.. aku nampak, dia masih mesra semesranya ngan wanita itu dan paling menyedihkan dia sembunyikan semua tu.. perempuan tu lah yg menyebabkan hati aku luka satu ketika dahulu. dek kerana sama2 mencintai lelaki ini..  sabo jela~~  tp aku dah penat, penat nak berebut kasih dengan org.. biarlah aku mengalah.. mungkin aku tak ada apa2 macam gadis tuh.. jelas-jelas la, dia lebih memilih gadis tuh..
so, cara terbaek tuk lupakan si dia, aku decide terima org yg ikhlas cintakan aku.. walaupun honestly aku tak cintakan org nih, tp aku tau,dia masi bole wat aku bahagia.. kan..? lelaki nie jugak comel, lucu dan baek hati.. :) semoga dia yg terbaek untukku..

kepada si dia yg aku cintai, terima kasih atas segalanya.. terima kasih kerana tertawa bersama ku  tika gembira dan menjadi penawar duka untukku selama ini.. aku sentiasa mendoakan yg terbaek untukmu.. walaupun awak tak perlukan saya, apatah lg nak cintakan saya, saya tetap sayangkan awak.. cuma, sy suda berhenti berharap.. biarlah tuhan ambil perasaan kasih sy nih perlahan-lahan.. saya pasti akan lupakan awak satu hari nanti..
saya sentiasa doakan kebahagiaan awak.. saya jugak harap, bila tuhan ambil perasaan cinta tuh dr saya, jangan pulak dia serah kat awk.. sebab saya tak mau, ada penyesalan antara kita..

tinggal kenangan: 14th february 2009








❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

8 CP's Bestfriend(s):

Cik Rose Cute said...

Hai! cp...Cari orang suka kat kita...jangan kita suka kat orang...takut nanti bila dah kawin makan hati dik....huhuhu

Tapi akak...Suami akak suka kat akak dulu..Dulu akak pernah jugak suka kat seseorang...cam cerita cp tulah...bertepuk sebelah tangan huhuhu

Cik Rose Cute said...

Link dah letak kat bawah ya...very nice...kemas and mudah di baca..hehehe

miss ryrinn _ angin said...

thanx join :)

Cik Rose Cute said...

Hai! Cp..akak tag nama cp join contest...

http://mynameismyname-asraf.blogsport.com/2011/05/sunshine-smile-contest-starts-now.html

syafiqakarim said...

iqa kapel 5 tahun kot ;)
last year,semua hancur.mcm tu la.
setia.1 laki xpandang.rupanya,
dah 6bln dia psg lain.celaka kan.
dengan bff yg da kwn 7 thn lak tu.
hmm.skng mls pk.jodoh,mak tentukan.
ouh..

Cik Purple said...

@Cik Rose Cutetimer kasyeh kak..:) betol ke kak???hihi~~betuah akak sebab akhirnya bsama ngan org yg akak cintai.. mcm cp nih..dah penat la kaknk tggung sakit ati.. biarla cp redha jer.. takde jodo kan...

Cik Purple said...

@miss ryrinn _ angin

samer2..^___________^

Cik Purple said...

@syafiqakarim

sabo je la~~ tak tau la apa yg dorg carikan.. susa sgt nak jumpa yg btl2 ikhlas..T_T semoga, Allah memberikan hidayah kpd mreka dan sejuta kekuatan kpd kta..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...