Majlis Pelancaran Hari Belia Sabah: Cik Purple jumpa Adam, Adira & Stacy

Part 1

Assalamualaikum~~
Korang wat pe tuh??? hikhikhik~~ CP tengah hupdate2 blog sambil mkn goreng pisang taw.. hihi..(tak tanye pon..=,=')
Okeh, kalau yg dah baca entri pasal follower ke 100 CP(kalau blom baca KLIK SINI) mesti korang dah tau semalam CP meghadiri Majlis Pelancaran Hari belia Peringkat Negeri Sabah.. Kan?
CP datang bukan sebagai tetamu biasa, apatah lg VIP.. jauh sekali.. hihihi~~
CP merupakan Skuad Puteri Pergerakan Puteri Islam Malaysia(PPIM). Memang best sangat.. Mula2 sampai kat kompleks Sukan Likas tuh, CP dengar jeritan histeria ramai orang, CP tanya kat member, "wan, ada konsert ka di dalam tuh?? ada artis kali kan??hihi.."
Rupanya betol tekaan CP, bila masuk jak dewan tuh rupanya Adam tengah menyanyi.. CP pun excited la.. 

Pas tu Stacy menyusul~~
Hahaha~~ Lepas tuh kita org pun pergi dekat pentas sebab kawan CP tu pemimpin PPIM, kena pegang bendera la dia naek atas pentas selepas majlis pelancaran..hihi. Memang CP dapat tengok Adam dekat taw..Pas tu Stacy menyusul~~

 Tapi sempat tengok dari jauh.. sebab Bos CP panggil, memang CP tamau ganjak tp nak wat camana, tujuan asal bukan nak tengok konsert pon.. nak betugas.. haha~~ Rupanya yang ni lg best, CP nak jadi pengiring ketua Menteri Sabah, YAB Datuk Seri Panglima Musa Haji Aman..

Sepanjang mengiringi tuh, suma orang ambek gambar.. (Waaa perasannya minah nih~~haha)
Pastu tak sangka sumandak yg kecik2 tepi lorong tu rupanya bekas anak-anak murid CP kat skola sebelum nih..
Memang hepi.. suma menjerit, cekgu! cekgu!~~ wui2, korang sambut menterilah bukan cekgu~~ hikhikhik..
Pastu CP pun mngiringi sampai dalam dewan dan duduk d barisan kedua belakang kerusi VIP.. (ceh, eksyen jap..haha)

Kemudian macam biasa la, para menteri berucap, pas tuh Adam buat persembahan lagi, dengan lagunya Bulih bha kalau kau.. Best woo~~hihi..(KLIK DISINI utk dengar)


 Lembaga Kebudayaan Sabah

 Adam, Adira..
Adira


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

wan_cikgumuzik said...

kenape blog ini tiada shoutbox?? kalau mcm nih, lambat laa nk dapat follower.. hehheee..

salam hormat,, join cabuatan bertuah dan dapat header..

http://wancikgumuzik.blogspot.com/2011/05/iisshhhkkk-cikgu-buat-cabutan-bertuah.html

wan_cikgumuzik said...

sorry.. saya tak jumpak cup cake yg awk bgtaw untuk ke shoutbox awk.. minta maaf yerr.. letak jerr mcm biasa..

Isteri @ Ibu Cute said...

Cik purple..buatlah banner tu akak nak hehehe(Muka Tak malu..)

Kalau boleh ajarlah Akak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...