Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia


Nak join kome klik banner yer..

Saya pilih BLOG PERSONAL WANITA PILIHAN

Menariknya blog saya sebab ada tuan blog yg comel.. haha~~ prasan!

Actually, 
blog saya simple semata mata, saya dah wujudkan blog nih sejak oktober 2010
tp masa tuh saya tak tau pun ada komuniti blogger.. saya ingatkan blog hanya tempat untuk meluahkan rasa semata mata.
saya mula mengendalikan blog ini semula pada April 2011 sejak rakan saya yg mintak saya tuk join kendalikan blog dia, Genkcorner..  bermula saat itu saya additcted sampai sekarang.
Tapi apa yg menariknya, blog nih akan sentiasa support kawan blogger yang lain, yg suka buat segmen, contest ataupun GA.
Oleh sebab ini adalah BLOG PERSONAL jadi saya memang jarang nak info tentang current issue..

Tag:)
Genkcorner
Cik Rose Cute
Msredcheesecake
Echa Rierie
Emeera

p/s: cececeh.. ayat fomal gituuu~~haha



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

1 CP's Bestfriend(s):

MANZARINA said...

comel la blog cik purple....minta izin ambil banner yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...