Aku tension.. Tolong Aku la Review Blog Aku!

ehsan: google [sajer pilih yg cantek supaya mata korang tebukak luas sket..haha]

aku rasa macam nak jerit sekampung jer biar macik pacik, nenek datuk, moyang moyang sumer bangun!!!  mna taknyer kan, templete blog aku nih macam2 la.. lepas satu, satu jadik kat blog aku nih.. rasa macam nak baling lappy  kuali jer!!

memang aku tension giler weh.. sampai makan tak kenyang, tido tak lena.. naseb baek mandi basah.. haha.. kalau tak memang kritikal masalah aku nih.. sampai terbawak2 ke mimpi.. aku mimpi blog aku detected manyak giler malware.. haha~~ 
aku nih memang jenis yg tak puas ati weh.. selagi aku tak tesenyum lebar tengok keje aku, slagi tuh aku masih tak dapat rasakan kesempurnaan tuk setiap keja aku.. terutama blog nih la, dah la aku addict giler, sampai 'abg pintar' aku pun tak habes pkir.. tp takpe, dia takleh marah sebab dia pun addict kat dota, poker, ke ape sgala mender tuh..

korang tolong la yer.. tolong sangat review la blog aku nih..cakap kat aku part mana yg aku patut tukar.. caner aku nak sihatkan blog aku nih, n kalau ade la blog2 yg mengkhazanahkan tutorial tuh, korang link la skali..
nak join segmen review blog aku, korang klik sini eh~~[ENTER]

setakat nih aku dah dapat 2 0rang terawal yg tesenarai sebagai bloglist VVIP list aku iaitu kak Mastura Zakaria ngan Gadis Melayu.
Masyeh sangat2 yeaw!!

btw, aku akan gunakan sumer tips2 korang selepas tarikh tutup segmen tuh yer!^^


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

2 CP's Bestfriend(s):

coklat pudina said...

jgn tensyen r...
blog awk da k....
sronok tgok....
jgn cdey2 tw...

Cik Purple said...

mira..masyeh..^^ jom arr mira join kte punya segmen review..ley jg bloglist..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...