Aku BERHENTI jadi blogger la kalau macam nih!!!

Photobucket

huwaaaa~~ awal aku bangun hari nih.. tapi takde mud nak blog, aku gi main game.. chicken invader ke hape nama dia tuh.. aku ready2 download sebab kang aku nak jalan jauh sorang sorang.. jadik kena cari game yg buat aku tak takut bersendirian. (walaupun masih ada manusia lain la kat dalam train tuh..)

sebenarnya aku memang takde mood la mau berblog nih..

bukan dah tak nak berblog lagi, tapi sejak raya tuh.. bz semacam sampai setiap kali buat entri mesti tergantung di tengah penceritaan..=_=' maksudnya idea terputus dan berhenti sampai disitu..

sebenarnya banyak sangat yg cp mau cerita sama kamu.. tunggu la cp betul betul free macam selalu tuh..

apa pun take care! teruskan berblog ya semua! :)


ce teka gambar nih kat mana? orang 1st yang jawab dengan betul, cp kasik kad raya.. nak ka? hehehehe~~
(raya mau habis suda bha saja mengasi habis kad raya..=_=')

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

11 CP's Bestfriend(s):

miss jambu said...

cp..email sa punya gmbr sma sa punya laki..hohoho...

Admin said...

Gambar tu diambil dalam keretapi .. :P

RHI said...

kenapa macam tu pulakkk...cepat cepat kejar balik mood tu hahaha

Mehmet Wie said...

hehe.. dalam keretapi kan..

Sya said...

kat cruise?

Nabiha Zaidi said...

same la . da takde mood .

arituarini said...

rilek bawak besabar...

Fatin Farhana Binti Ramli said...

selamat hari raya ..

Kancil 8349 said...

dah lama tak singgah ke blog CP nie...apa khabar...hehehe...seronoknya naik keretapi..tu pun sebab HH tu beri jawapan macam tu...hehehe

shaliza khairi said...

dalam train lah kan. raya sebulan ada lagi 2minggu balance untuk kad raya. hehe.

Etong said...

eee jgn lah bha mls2..kasi rjin2 lah bha update iihh hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...