SAYA BUKAN PEMILIK BLOG GENKCORNER

Photobucket

saya cuma nak tekankan kat sini, GENKCORNER tuh BUKAN blog saya.. itu blog GENK.
sebelum nih saya cuma admin sampingan, tapi since April saya dah ada blog sendiri, iaitu blog yang sekarang nih yg korang tengah skodeng nih. 
Littlequeenstory.

hope semua orang faham dan sila ambil tahu hal ini. Sebelum nih pun cp dah terangkan hal nih kat SINI.
so kalau korang masuk GENKCORNER, jangan ingat cp lagi.. Jangan cari cik purple kat situ!!
ingat, owner blog tuh GENK, bukan CIK PURPLE.

kepada genk, tolong maafkan aku k~~ tiada niat mau jadi sampai macam nih.. nada niat jua mau guris hati mu atau ambil title mu sebagai admin utama genkcorner.. :)






❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

5 CP's Bestfriend(s):

miss jambu said...

Cp,aku fromsprin ko...jgn lupa bca a..

Cik Purple said...

@c genk bah ne: suda ku bca.. bha, ko bila lagi buat form spring?? hihi.. :D

miss jambu said...

@Cik Purple Pinkypuff: ahaha..malas tah ku..FB pun ttp sdh..

miss jambu said...

tag ko

http://genkcorner.blogspot.com/2011/09/give-aways-template-dari-cik-nurfarah.html

Etong said...

hehehe andu bha..masi lae psl ani? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...