Jom Kenali Blog Saya

Photobucket


nak join klik banner!

wah rinduuuuuu sgt nak join segmen abang BEN.. hihi.. excited sangat hati nih nak join..:D

Beri latar belakang secara ringkas kenapa anda buat blog ?

  • Saya mulai berminat dengan dunia blog sejak saya dijemput menjadi admin sampingan di GENKCORNER
  • dulu saya buat blog sebab saya nak berdiri atas kaki sendiri, ada blog sendiri.
  • sebenarnnya tujuan utama ialah buat blognih hanya utk contest dan GA jer masa tuh,sebab hati masi kat genkcorner, tak tau camana leh lekat lah pulak sampai sekarang kat blog nih..
Jelaskan kenapa anda nak para blogger/ pembaca singgah ke blog anda ?

     Sebab cp suka kongsi cerita yang menarik kat blog nih..terutama kisah hidup.. (angkat bakul sendiri..) hahaha.. saya bukan nak satu dunia tahu kisah peribadi saya, tapi terkadang ada pengalaman hidup yg kita perlu kongsi untuk berikan pedoman kepada orang lain. blog nih dah macam diary bagi saya, apa yg korang baca, itulah saya.. :)

Berikan 5 buah blog yang menarik yang mana anda pernah jumpa selama anda mengenali dunia internet ini .

selain dari 5 blog di atas, ada lagi blog lain yg jugak menarik bagi cp macam Lyssa Secret, Fizgraphic, Belog MTT, lulu pages dan cik epal.. :)


Impian anda terhadap blog anda ?

  Saya ingin jadikan blog saya dikenali ramai.. saya jugak harap yg saya dapat perbaiki cara penulisan saya, kupasan isu yang lebih menarik dan menjadi blogger paling peramah di Malaysia.. oh my~~ besarnya impian.. blogwalking pun malas.. hahaha.. :D



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

14 CP's Bestfriend(s):

Nasz said...

teruskan berblogging. jom kita meriahkan dunia blog ni.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

Zul fattah said...

smoga impian ko akan tercapai.. hehe

shasafiez said...

dtg dr segmen yg sama.. salam kenal mengenal... by the way nice blog ^^

anGah said...

singgah dr blog encik ben :)

Nizam said...

nizam bertandang ke sini dari blog abg ben...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai.. dah mcm resume ni..hehe..

kad dh smpai.. entry terima kasih..

http://nusha1706.blogspot.com/2011/09/kad-raya-lagi-tq-cik-purple.html

^___^

Unknown said...

Hai^^
Eza singgah sini..
Salam kenal-kenal yer...
Happy blogging...

Datang terjah dari segmen abang ben :)

jempot singgah datang ke blog Eza
http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/

Anonymous said...

hahah..sama impian..gud luck ya dengan impian.

Ary said...

Dari segmen yg sama..
singgah sini yer adik yg cumel...:)

*Ada sesiapa nak Join Segmen Pertama NUR KASIH
*Keadaan Di Somalia Yang Amat Meruncing Perlukan Bantuan Kita Lagi...

Husna said...

salam perkenalan..
nice blog..all d best n keep writing ya..

nnnti singggah blog saya plk k

Marina said...

owh..nanti nak join jugakla

Dda Ly said...

yeay, gudluck cp..:)

salam kenal..
meh ke rumah..
mia & fisioterapi
keep in touch...♥♥♥

Fatin Liyana said...

hye3!! yana dgn tinkerbell datang dari segmen yang sama.

salam perkenalan! ^^,

Anonymous said...

slmt berknln..menjengah sini ! maaf lmbt sikit^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...