Dah Puas Menangis, Aku Gi Makan Aiskrim La Pulak~~

Photobucket

entri ini mengarut~

Aku memang macam nih, bila aku marah dan tak boleh beraksi ganas (eg: tumbuk muka oang, pukul tembok, tendang kayu balak, lenyek kereta kebal.. =_=') aku akan MENANGIS.. aku tak malu nak cakap sebab aku perempuan bha, kalau aku lelaki tadi, memang aku betapuk(bersembunyi) di bawah reban ayam kak limah.. hahahaha..

setelah puas mengalirkan air mata.. aku pun.. 
ha?? napa aku menangis?? oo.. ade la sebab dia.. tak leh aku nak citer sama kamu urang..
 cuba tanya etong, dia tau tu.. hahaha..
(tong, ko jangan kasi tau dorang, pasal abangmu tolak cintaku arr.. hahaha)

tiada bha, abang c etong ndak kenal pun aku siapa.. hahaha

oke, sambung balik, pas aku puas menangis, aku teringin mau makan aiskrim.. baru aku paham kenapa kanak kanak kalau lepas dia meraung, dia mau makan aiskrim, sedap rupanya makan aiskrim lepas menangis..

astaga betul, kamu pecaya la cakap cp nih.. kalau lain kali kan kamu nangis, trus cuba kamu beli aiskrim.. punya siuk.. hilang segala masalah kamu.
tadi cp bangun tidur jak lepas menangis seharian, terus ambil kunci kereta, tekan minyak 100/hours, pi kedai beli aiskrim cornetto sama aiskrim potong red bean.. sedap eh..



gamba pinjam google..  hehehe

tuntasnya(tiba2 lak ayat bajet pandai), kalau anda tiada kekasih mau pujuk bila anda nangis, makan jak eskrem k! :) 

tips meredakan hati yg sedih:1. luahkan masalah kamu pd org yg kamu pcaya2. makan aiskrim (wajib)3. main dengan budak kicil (optional)4. pi tumbuk pokok kelapa5. tidur sambil menangis..

 hahahahhaa.. harap berguna dan bole membantu! :)

nota cumil: cp punya key R ada poblem, jadi banyak typo ketinggalan huruf R..

psssttt.. sini ada update.. the reason WHY IM CRYING.. :) CLICK CLICK CLICK !




❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

10 CP's Bestfriend(s):

Miss Nadya said...

nak jugak eskrem tu..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Miss Nadya: gi beli la~~ hahahaha..

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

sdp tu eksem potong red bean. :) lme da x mkn.CP,jgn la sdh2 sgt k.bwk bertenang..:)

c genk bah ne said...

wuina..lama sudah inda mkn eskrim ne..bsuk ko g pesta gambus ka??hehehe(lari topik jap)

pergh..lau aku bila sdh ngis,aku bukan mo crita ma org..ko tau jua kn aku jns mcm na..aku cerita ma dri sendri ja a.k.a bckp sorag..pas tu aku rasa puas..HAHHA pelikkan..

ArulchelseA said...

bleh lak tumbuk pokok kelapa ye..pkok pisang la..lembut sikt..

Cik Purple Pinkypuff said...

@Iz.Eusof (Abg Stalker): seeeeeedap sangat bang.. :D sampai cp beli dua.. hihi..:D ermmm iya la, cp ndak sedih lg, blh trima hakikat suda..haha

Cik Purple Pinkypuff said...

@c genk bah ne: aku ndak blh pendam sendiri.. bila aku pendam, aku akan terus nangis... :) ui na, napa? ko pi ka tu pesta gambus?? turut eh..hihihi

AuroraChenta said...

wahh best nye eskrem tu.. jgn sedey2 lg k.. :)

Zul Fattah said...

jgan menangis lg.. mai mak buat sucu.. huhu

c genk bah ne said...

aku jln sma sa pnya 'Ismail Faruqi" tp nda g tu pesta gambus..hohoh..kn mmbali brg wa tuk wad kad..heheh..ui..aku da fromspring baca a..ko blas j komen box ja d blog ku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...