Saya Ingin Menangis Namun Saya Perlu Teus Tersenyum

Photobucket

Betul lah kata orang, rezeki tu ada dimana mana cuma tinggal usaha kita mencari dan sama ada rezeki itu hak kita atau bukan.

Sebenarnya banyak yg terbuku di hati saya yang saya tak mampu nak katakan.. Mungkin sebagai manusia, saya juga ada perasaan takut, marah, dengki, cemburu dan sebagainya.. lumrah manusia kan.

tak tahu nak kata apa, nak luah apa.. 

mau mengadu pun, rasanya tak patut la.. mau cerita sama genk pun segan arr genk.. hihi..

tapi sy manusia, sy ada perasaan cemburu dan tidak puas hati dan pertanyaan KENAPA memang sedang berlegar legar di kepala saya..

Kenapa??? Kenapa dan Kenapa??

Hahaha.. cuba ketawa untuk menggembirakan hati.


mungkin saya belum layak menerima REZEKI sebegitu.. ada kesalahan diri, kekurangan hati yang buat saya tidak BERHAK MENERIMANYA. Redha je la kan? :)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

2 CP's Bestfriend(s):

fizafantagiro said...

sabar2 CP..lenkali i'allah dpt rezeki lain..yg lebih bermakna untuk kita =)

Unknown said...

insyaallah rezeki ader di mana2, mungkin ader yg lebih baik utk adik kelak....bersabar lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...