Aku TOLAK sebab DIA..

Photobucket

entri pendek.. tadi masa bukak facebook, nampak update dari incek EX korang paham2 la dari sape yer..
hahaha.. mungkin hari nih entri mengarut la lagi macam biasa kan..

cp tak tau nak kata apa, saya happy dia suda ada pengganti saya but, saya cemburu.. itu normal kan?==' saya yang suruh dia cari lain sebab saya tidak memiliki perasaan yang sama dengan dia tapi WHY saya cemburu? Dah 6 bulan berlalu.. Dulu, bila dia selalu call saya untuk mintak penjelasan saya kenapa mintak dia lupakan saya, saya akan ignore call tuh, tapi now, dia panggil orang lain 'sayang' d fesbuk pulak tuh towkkk.., saya terasa la pulak.. bodohnya saya..

Semua sebab DIA.. alasan saya tolak incek EX sebab saya tunggu DIA.. bodohnya  saya! sekarang incek EX bahagia dengan partner baru, gua yang merana beb..T_T

nota cumils: sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna.. jodoh ketentuan di tangan tuhan, takyah nak kata banyak redha je la.. :)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

13 CP's Bestfriend(s):

miss jambu said...

hargai org yg menyayangi dan ingin memberikan kasih sayangnya pada kita..walaupun pada mulanya,amat susah untk kita terima,namun bila kita menghaigai apa yg ada di depan mata insyaAllah,kita bahagia..

sbb tu ada org ckp,

kebih baik menyayangi org yang menyayangi kita daripada menyayangi orang yang tidak menyayangi kita...


pergh!!genk berfalsafah cinta beb!!

Mama Tuah Melaty said...

Selalunya begitulah. Bila ada di depan mata kita tak hargai. Bila sudah hilang dri pandangan mata, baru tercari-cari.

Fiey AzwaNi said...

Pasty ade hikmah ye kan?
Allah ta kan m'hadirkan sesuatu tanpa alasan kan?
cewahhhh !!
betoi ke ape y sy ckp ney ?
hik3.
b epy pke :)

Cik Purple said...

@Fiey AzwaNi: thanks.. :) komen awak buat sy tersenyum.. :) yea! pasti ada hikmah d sebaliknya.. :')

Cik Purple said...

@c genk bah ne: yup.. thats why i said, sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna.. manusia selalunya mcm nih, kuman seberang jalan nampak, gajah disebelah langsung takleh nmpk.. hahahaha

Cik Purple said...

@Teja Mama Tuah Melaty: yup..:) apa yg mampu, kita redha je la kan.. :D

Zul fattah said...

relex sudah.. aku pun solo skrang ni..

arituarini said...

elok lah dia terus menanti... biarkan je..

nor fatihah said...

betul tu betul..setuju sesangat . Terasa pula kita pun mcm tu..Same :(

Cik Purple said...

@Zul Fattah: okeh2.. utk ko aku relax bro~~ takde hal la.. hahaha.. solo ker?? nak gi kuar mkn sesama bole? hahaha..:P

Cik Purple said...

@ArulchelseA:) yup.. biarkan lah labu.. :)

Mr.Superman said...

nk bt cm mn..sabar je la.kita merancang,tuhan yg menentukn. :)

miss jambu said...

tapikan..setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..mungkin juga dia mmg bukan untuk ko..siapa tahu suatu hari nnti ada insan yg istimewa untuk ko..


Genk singgah sini..
Datang dari segmen yang sama
Semoga persinggahan genk ini dapat mengeratkan lagi hubungan antara blogger..

MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA

1 ORANG TUA BIAR TERUS BEKERJA,ORANG MUDA BIAR TERUS MENGANGGUR

2.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

3.GAMBAR GIRLFRIEND AMIRUL HADI ZAINAL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...