BLOG DAN AKU


click banner laju laju!:)

Soalan

1) Apa nama blog anda

2) Kenapa anda memilih nama itu
Sebab Cik Purple itu saya.. Sempena nickname sy sebagai blogger..;]

3) Tema warna blog anda
PINK!!!

4) Dalam sehari berapa kali anda mengupdate entry di blog
Lebih dari 3 kali

5) Isu atau topik yang selalu dimasukkan dalam blog anda 
Personal, Contest dan Giveaway
6) Kenangan manis/pahit selama anda berblog
Manisnya saya penah menang GA sebanyak 2 kali setakat ini dan pahit bila blog sy detected malware virus dan sy ambik keputusan utk buat semula blog sy..:')

7) Blogger Idola (kalau ada)

8) Target follower untuk blog anda
1000 ++ followers dalam masa 6 bulan

9) Namakan satu benda yang paling anda suka yang terdapat dalam blog anda
sHoutbox saya :]

10) kata kata ucapan untuk Blog anda
Semoga saya boleh jadik blogger terkenal macam idola idola saya dan blog saya semakin comel dan punya entri yg matang! :]




❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

Nasz said...

uish..good luck..

MOHD NASER.com

☀ Izzaty Hedry☀ said...

slmat berjaya dlm dunia blogger...=)

najihahfara said...

keep on blogging ..
singgah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...