Teringin Nak Makan Spaghetti..=='

Hurmmm... demam deman nih rasa malas nak bebel panjang panjang kan..=_+

tak tau nape dari tadi pg sume cam tak kena jer.. nak makan pun tak lalu..

tp tetiba lak teringin nak makan spaghetti.. salu cp mkn benda nih kat umah akak.. tp dah lama tak gi sana, jadi dah lama tak makan..

actually bahan bahan dah beli, ade 2-3 benda yg tak cukup ag..:(

huh.. ada sapa2 nak tolong masakkan tak??

tolong la saya yg sakit ini..=_=

tengok, sedap kan...
ini ehsan pacik google semata mata..T_T

dibebel oleh>> Cik Purple yg kelaparan..=..=
* sambil wat muka sposen..

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

4 CP's Bestfriend(s):

farahin nasir said...

kejap je tuh kalo masak.. pih3!

:)

semoga cepat sembuh!

GAME KITA TIME KECIK-KECIK!

echaRierie said...

nah..ambik duaposen g beli spegeti..
hehehe..
bha..mkn ubt sih.. :D

Cik Purple said...

@farahin nasir

hehehe~~masak mmg kejap tp nak gi dapur pun mls..apatah lg memasak..:p

Cik Purple said...

@echaRierie
akakakaka~~ jaat ko echa.. haha..:D
sa tia suka mkn ubat sih..:D btw, tenkiu lalink..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...