ninie azriena 1st giveaway: kau muzik dihatiku


click banner for detail!

Tag:
Genkcorner
Echa Rierie

Lagu yg sangat bermakna untuk cp



DMASIV - MERINDUKKANMU

lagu nih lagu pertama yg dia nyanyi tuk CP dulu..:'( dia org yg CP sangat cintai.. sampai skrg CP sgt sayang lagu nih.. sekarang orang tuh suda mula menjauh dari CP.. bila dengar lagu nih, kompom cp nangis..
sebab setiap bait lagu nih sangat bermakna utk CP..
CP akan sentiasa ingat dia.. Sentiasa untuk selamanya..T_T

D’Masiv – Merindukanmu

Saat aku tertawa diatas semua
Saat aku menangisi kesedihanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang
Reff:
Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu
Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana
Dengarkanlah aku kumerindukanmu
Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Lagu yg kedua pulak


Have You Ever Seen The Rain - CCR

yg nih lagu happy giler! lagu nih CP 1st time dengar and terus nyanyi masa kat sekolah.. masa tuh cekgu mintak kita suma belajar grammar, cekgu bawak kte org 1 kelas tuk buat konsert tertutup kat makmal bahasa! hahaha..sangat seronok!! memang lagu nih cukup bermakna !! ingat lagi Cp nyanyi kononnyer mikrofon, guna batang penyapu!! cekgu dah ketawa giler2 dah masa tuh!! hahaha... sangat best! :D

HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN

Someone told me long ago, there's a calm before the storm.
I know, and it's been comin' for some time.
When it's over, so they say, it'll rain a sunny day.
I know, shinin' down like water.

I want to know, have you ever seen the rain?
I want to know, have you ever seen the rain
comin' down on a sunny day?

Yesterday, and days before, sun is cold and rain is hard.
I know, been that way for all my time.
'Til forever on it goes through the circle fast and slow,
I know, and it can't stop, I wonder.

I want to know, have you ever seen the rain?
I want to know, have you ever seen the rain
comin' down on a sunny day?

Sekian! :D



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

genkconer said...

aku suka lagu nom 2 hahaha..
sbb msa kna suruh nyanyi sorng2,,aku org pes nyanyi hahaha

ninie_azriena said...

lagu d'masive tu antara favorite ninie juga (n_n)

p/s: tanks sudi join GA ninie

N A T A S Y A ツ said...

wah, d'masive favorite saya gak ! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...