Orang panggil saya CIK ITIK, saya tukar HEADER baru la!


Ha, kali ni gua tak muncik2 macam ITIK lagi.. PUAS HATI lu ???

hahaha..manyak yg tegur header hari tu.. terutama pasal gmbr gua yg muncung tuh.. Ada yg panggil macam burung belatuk la.. hahaha~~ jaat kome.. kalau gua jumpa, gua bawa naik bangunan tinggi, gua sepak lu jatuh bawah! hahaha


jadi header yg nih TINGGAL KENANGAN jea yer.. tp header nih ade join contest.. BTW, eventhough header dah tukar, sy masih join okeh..:) hihi

ok la.. skang, no more BURUNG BELATUK ataupun CIK ITIK..

sekian, adioss!


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

4 CP's Bestfriend(s):

Sya said...

aikk? ada org panggil camtu ke?

MARIA LIZA said...

Suker jer header lama & baru..dua2 cute..camne nak buat header camtu & bagi centre...bagi tutorial sikit...

Cik Purple said...

@Miss Xyz =)

ade dear..:) yg burung belatuk tuh member2 gak.. tp yg cik itik tuh terkantoi time serbu blog peserta GA..:)

Cik Purple said...

@MARIA LIZA

kak..actually sy tak pandai wat tutorial.. kalobuat tuh pnjg mengarut2 sampai takbley phm.. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...