Cik Purple, Ape tuh?

Assalamualaikum uols..:)

korang, korang mesti ada 1 tabiat yg pelik atau lain dari yg lain kan?? hehehe

CP pun ada.. tu arr nak konsi nih..

CP kan, paling suka manjakan mata cp * <<< ayat ape nih? =='

maksudnya cp sangat suka aksesori mata~~

terutama
/
/
/

yer... barang murah jer nih.. tak lah ratus ratus cam korang punyer..=..=

yg silky girl tu, eyeliner.. murah jer.. rm23.90..
sebelah dia tu pulak yg cap VOV tuh gam bulu mata palsu.. harga dier rm6.90 jer..hehehe~~
CP jejalan pegi guardian, beli nih jelah.. hehe

sebenarnya tujuan masuk guardian tuh nak cari maybelline hypersharp.. tp tak jumpa.. sis tuh ckp lom ade gi sampai kat sabah..huhu..

haaa oleh kerana takde n eyeliner cp pon dah kering kontang.. (sy pakai gel eyeliner, tu yg ayat pelik tuh..hihi) jadik cp beli jer arr silky girl.. memula nak beli in 2 it, tp kecik dan sikit la.. harga dah rm19 ++..

haaa~~ selain dari benda benda nih CP sangat menyukai mascara ! tak ley jalan jauh jauh tanpa mereka~~~~(mascara dan eyeliner..)

nak tengok CP kai bulu mata palsu??
meh sini..









Scroll lagi












ehsan puan google!

haha..gotcha!!

anda terkena~~~~~~ ENTRI HANGET!!! wakakakakaka~~ 

sekian, terima kasih kerana melayan entri saya yg tak seberapa dan mengarut sejuta bilion karut ini..=='







❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

4 CP's Bestfriend(s):

echaRierie said...

sy pakai eyeliner IN 2 IT..hehe..
mascara silky girl jgk..
hehe.. :D
sama..

Cik Purple said...

@echaRierie cha, ko org petama tekena entri hanget... haha~~ sy mo bli in 2 it tp kicik.. nti ndak puas mo pakai..trus beli tuk raya nih..haha~~

angeloo said...

hehee. ala kite pon eyeliner murah2 je cik purple ! asalkan nampak lawa dhla.huhuhuh ^^

Cik Purple said...

@angeloo: hahaha~~ btul tuh yunk.. yg penting lawa bha kan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...