Tidaaaaaakkkk!!! Aku Deman..=..=

Huh..=,='

apa la nak jadik.. aku baru jer berangan nak gi jom heboh hujung minggu nih.. dah demam la pulak.. semalam aku dah stat bersin bejuta juta kali.. lepas tuh tekak pun rase kering jer tiap masa..=='
penatnya~~~

hari nih sora aku dah setat berubah, macam sora ELLA pulak dah..:(

tolong la jangan!! aku tak sanggup nak tahan sakit bila batuk nanti!

lepas tuh malam tadi waktu aku nak tido, hidung aku sakit giler kena aircond.. mak aiii.. nak switch off, bdn aku tak tahan panas, tp bla on hidung aku lak sakit..

jadik cara penyelasaiannya, aku tido bawah bantal.. slalu org letak kepala kat atas bantal, kali nih aku letak bantal kat atas kepala..

pagi tadi tekak aku dah sakit, hingus pun dah leleh.. * maaf, ayat kotor..<<<

badan pun dah setat panas..
ehsan pacik google sayunk:)

huh.. ~~

Dah la aku nih MALAS makan ubat...

kalau korang kasik aku M&M cpt la kot aku telan, tp klu ubat tuh.. errrmmmm~~

pape pon, doakan aku sembuh yer..

dah la jom heboh ne yg kali kedua di buat kat sabah selepas yg pertama kira kira 5 / 6 tahun lalu..

harap harap la aku dapat pi..

tu jer arr...:)

take care korang..^_^

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

6 CP's Bestfriend(s):

nabila faryzza said...

kte pun sedang menghadapai simptom2 nk demam. get weel soon okay n harap harap dapat g jom heboh.

♥Lady Ainaa♥ said...

semoga cepat sembuh...hehehe..papepun, ingatlah bhw sesungguhnya sakit itu adalah salah satu penghapus dosa dosa kecil kita..^.^

Cik Purple said...

@nabila faryzza

hihi~~thanks dear..:D

Cik Purple said...

@♥Lady Ainaa♥ yer dear..thanks yea..:D insyaAllah..:)

einz miszmessy said...

tc same2 ya....t tak demam....lau demam same2 la kot...kuikui...guwo jep

Cik Purple said...

@einz miszmessy
hihi~~ye yunk..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...