SI ANAK BERBLOG.. SI AYAH dan IBU ?


click banner for detail

Ceritakan bagaimana anda membahagikan masa dengan belajar , membantu kedua ibubapa dan berblog ?

Okeh, haaaa  nih yg best nih.. Sebenarnya kan, sepanjang lebih kurang 2 bulan saya berblog nih, memang banyak la liku liku yg saya tempuh.. ceh.. selalunya saya akan buat suma keja pagi pagi sampai tengahari.. sebab tuh saya jarang nak online awal pagi macam orang lain.. paling awal pun pukul 11, tu pun kena pastikan saya dah masak nasi.. hihi~~ selalunya saya stat berblog dari jam 1 petang sampai jam 4.. lepas tuh berhenti dan sambung semula dalam pukul 8.. lepas isyak ..:)

Camana anda terangkan minat anda itu serta tunjukkan bukti bahawa berblog tu berbaloi ?

Mula mula parents tak peduli sangat.. dah memang dari umo 10 tahun menghadap computer, dah memang takde masalah la.. tapi lama lama dorang mula perasan yg anak dorang nih dah hadap setiap 23 jam 60 minit sehari.. haaaa~~ sampai 1 hari ayah saya cakap kat pakcik saya, " aku pun tak tau la apa yg budak tu hadap sangat kat laptop tuh.. hari hari tiap masa tiap jam.."
Lepas tuh mak pulak, baru jer cakap semalam macam nih, "apa la yg anak aku buat nih.. tak pandai nak berhenti henti duduk depan laptop.."
Jadi saya pun jawab la.. " Mak, saya nak jadi popular.. Nak jadi blogger terkenal macam ben Ashaari, Cik epal, yuyu zulaikha.."
Sambil sambil tuh saya join contest.. kan saya dah penah dapat tudung hari tu free free?? haa.. atleast berbaloi jugak kan ma?"
Hahahaha~~ Mak saya cuma kerutkan dahi dan tak kate pape.. hihihi.. 

Tu jer ar.. sekian..:)



* tak menunjukkan esei budak 21 tahun lansong.. haha


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

2 CP's Bestfriend(s):

Alya Esprézzo™ said...

yuhuuuuuuuuu..hehe singgah tgk mereka yg join segmen Abg Ben! happy blogging :)

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

domokun punye awek:)
hehehe...nice blog..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...