Kalau Saya Dapat 300 : I Need to Blog Myself Contest

Tag:)

Genkcorner
Cik Rose Cute
Echa Rierie


klik banner laju laju!

Baiklah, bukan senang tau nak dapat RM300, kita kena jawab soalan dulu okeh.. Kalau saya dapat RM300, mula mula sekali saya nak kasik separuh kat mama saya.. sebab saya suka kongsi duit dengan mama saya.. tiap kali dapat duit, mesti share ngan mama.. tak kesah la duit gaji ker, saguhati ke, ape2 duit yg saya dapat la.. hihi.. lagipun kita orang suka shopping sama sama.. tak lama lagi nak raya kan.. yeay~~ Lepas tuh yg separuh lagi saya akan beli baju raya ataupun benda yg tak mudah hilang dimata,macam kasut ker, gadget ker, apa apa la yg tak boleh pupus dengan mudah supaya, saya tau sampai bila bila yg sy beli barang barang tuh dari duit yg sy dapat dari contest nih..:D atleast ada jugak kenang kenangan kan.. :D

notakaki: mama memang ajar CP macam tuh.. supaya kita ada sifar lebih menghargai.. betul tak? :)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

0 CP's Bestfriend(s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...