WW: dah ader official watermark seh!

Photobucket

oke, walaupun dalam 40minit lg nak hari rabu, tp aku buat wordless wednesday awal2.. ahaks! :p

my new official watermark! :)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

9 CP's Bestfriend(s):

adamainaa said...

nice :)

zie_ira said...

ira pon dalam proses ni nak buat watermark sendiri,,tapi lom jadik2 lagi,,huhu


Nak pergi ke UK n PARIS

bitrhday party Aijaz part 1

birthday party aijaz part 2

doorgift comel tuk majlis istimewa anda

buah-buahan yg sangat banyak

echaRierie said...

cantik wey..hehe :)

Подтверждаю said...

as salam..
alahai..comel je siap dengan hello kitty~
=p

tahniah!


alang-alang dah datang, pakcik nak tanya nih~
CP tahu tak apa benda..

Isle Of Man? adei..pakcik tersalah jawab. gagal.haih..

>_<


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

Cik Purple Pinkypuff said...

@adamainaa: thanks!:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@zie_ira: hihi..senang jerarr nak buat watermark sendiri..klu cp nak buat lg 1 waremark, kali nih nak wat yg takde pix pulak..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@echaRierie: hehehehe~~ wajib dalink..:p

Cik Purple Pinkypuff said...

@Подтверждаю: ello kity itu ksygn sy..takleh lupe arr~~~ hihihi

AnAk dEneSor said...

alololo..comey seyh =p ske

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...