Aku Betul Betul Mengidam Bende tuh~~~

Photobucket

pelik jer title ko tuh cp.. dah gian ke hape minah nih! =='

betol ka ko mengidam cp??? anak ke berapa?? suami ko saper?

anak halal ke anak haram patung??

kalau ade yg tanye camtuh, gua hanya mampu.. senyum..

Okeh, Astagfirullah.. ape gua cakap nih.. lu org jangan pikir bukan bukan oke!

gua memang mengidam! tp gua tak preggy.. gua pakwe pun takde, nak kawen apa tah lagi..
 nak ade anak mcm mna..

oke2.. sebenarnnya dah lama gua tak rasa bende tuh.. isk.. dah la lembut, sedap, enak.. pergggghhhh..

korang nak tau tak hape?

haaa bende nih..

gua cilok dr mr googlie2..

sedap kan?? niat di hati nak buat.. tetiba lak cheese philadelphia takde kat market tuh..

memang tak cukup la bahan2 haku..

dah la gua mengidam bende nih lebih kurang seminggu lalu..

aish.. kalau dulu mase keje, kerani skolah salu bawak kek nih.. bole makan salu.. skang dah tak keje, tengok google je la..:'(

owh cheese cake.. dtg la ke dlm hidup ku~~ T_T

p/s: gua mesti dapat makan bende b4 posa! 

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

4 CP's Bestfriend(s):

N A T A S Y A ツ said...

wah sedap nye, pas sini skit :D

ArulchelseA said...

cis kek ni..kih kih kih.. chilsie...

Ms Z said...

haha. nak resepi! huhu

CikHaniBhulat said...

esok g secret resepi ye...pastu xngidam dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...