TOP 5 | Komen Terbanyak Setakat ini . . .

Photobucket

hi uols! :)

huhuhu..korang masih ngat tak kat berita yg cp sampaikan beberapa hari lalu? tak hengat boleh kelik SINI

okeh,

tamau cakap banyak la..:)

cp akan kasi tau siapa yg berada d carta atas sekali.. cececeh..

setelah cp betungkus lumus menjulingkan mata mengira kesemua komen..

cp suda jumpa top 5 setakat ini

dan mereka ialah

5Hyemynameisrasyid (12 komen)
4- IMbobo ( 13 komen ) 
3 - Rohaizam ( 16 komen)
2. - MissCT ( 27 komen)
1. Mish Apple ( 49 komen)


fuh, stakat nih mish apple paling tinggi dan byk komen..:)

 kalau korang pun nak dapat hadiah, masih sempat lagi nih nak kejar dorang.. tarikh tutup esok 31 JULAI 2011 pukul 12 malam..

selepas 12 malam tak boleh lagi komen k! cp tak akan kira lg pas tuh..:)

kalau korang pun nak join senang jer, cuma perlu komen sebanyak mungkin d entri INI

jom ramai2 komen entri tuh..:)

 nak tau hadiah yg bakal korang dapat? klik SINI

sekian! tu jer..:)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

7 CP's Bestfriend(s):

iMBobo said...

Terbaiklah Mish Apple :)

Cik Purple Pinkypuff said...

@iMBobo: hehehe.. a'ah..:D no 1 stakat nih..:)

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Hah?? Xdpt lg num 1??
Kene lawan ni!! Hahaha...
Jgn b0rg ngk k0men MissCt lps ni taw CP.. Hihihi

asamasin said...

mantap2.. :D

SyUhAdA said...

alah.dah trlupa laa..

SyUhAdA said...

@iMBobotu laa..terbaik..

SyUhAdA said...

@MissCt a.k.a MuqDeqchayok2~!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...