Saya Dapat Award! :)

Photobucket


Award nih cp dapat dari blog INI

hehehehe thanks sangat! tak silap kena pass award nih kepada 8 orang yang lain..:)

so cp pass kepada???? mereka yang cp sangat hargai..:)

6.
7.
8.
ada 3 lagi kosong kan??? haaaaa..
 3 tuh cp akan kasi free2 kat pemenang utk PENGOMEN TERBANYAK ENTRI INI..:)

sape??? tunggu k! :) untuk mengetahui update terkini sila tekan SINI

p/s: Jom ramai ramai LIKE Page Blog Terbaru CP di FACEBOOK

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

18 CP's Bestfriend(s):

Abang Stalker said...

yeay!dpt awards :D

tq cp..;)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Abang Stalker: hihihi.. welkem..:D

Ieka Luvika said...

wah! dapat award! tangkyu CP cyg :)

"maka dikesempatan ini saye ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada mak, ayah, kawan dan x lupa juga kepada.....bla bla bla..." kekeke gurau je ;p

CP, Trophy xde ke? nk simpan dlm almari kaca hehe ^^

asamasin said...

untuk saya la..boley?huhuh..

Etong said...

terima kasih cp ku syg :)

kisah cik paro said...

wah dah lame tak dapt awards cam ni lepas blog lame hilang..hehheheh

ArulchelseA said...

sy tk menang ke..kih kih

diana said...

tahniah..
dah lama takde
tradisi bagi2 award ni..kan??

selendang merah said...

wah..taniah...selendang nak juga..:(

Cik Purple Pinkypuff said...

@Ieka Luvika: hahaha~ ieka, trofi nt cp g beli kat kdai gule2 trofi ek?? hahaha..:p ade ker??=='

Cik Purple Pinkypuff said...

@asamasin: bole, takde masalah..sesila la komen entri saya.. hihihi

Cik Purple Pinkypuff said...

@Etong: my pleasure etong ku cumil..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@kisah cik paro: oo blog cik paro ilang naper? hehehe.. nih award kdua kot slama cp bloggin..:p

Cik Purple Pinkypuff said...

@ArulchelseA: hahaha.. sokot jak ko kumin, cmana mo menang..:p

Cik Purple Pinkypuff said...

@diana: thanks..:] x tau la pulak sis.. cp newbie.. nih award kedua cp dpt..:D

Cik Purple Pinkypuff said...

@selendang merah: alaa jgn sesedih.. nti cp buat award sendiri k? khas buat sumer..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

cp mintak maf sangat sangat korang.. ikutkan hati nak jer bagi kat sume blogger2 yg supot cp..:) tp apa kan daya, dia mintak 8 jer..:) tnpa banner nih pun korang ttp terhebat d ati saya! :)

ieqa said...

congrats sis . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...