Nak jadik Bloglist Terbaru SAYA??? Senang JEr!

Photobucket

Okeh, toksah pening, toksah pikir kat mana korang nak mintak blog korang di letakkan kat dalam bloglist..

Gua boleh letak sape2 saje! toksah buat entri bagai~~

Apa yg kome perlu buat, KOMEN jer ENTRI gua saya bertudung dan sangat pretty (WAJIB) nih.. dan mana mana entri yg bekenan kat hati lu org la..

Gua akan update bloglist gua 2 MINGGU sekali berdasarkan top commentators gua..

saper yg rajin, nama dia la duduk kat bloglist gua! dan untuk pengumuman, bloglist sebelum nih gua akan 

bubarkan~~ bila blog cp dah mencapai umo 3 bulan..:)

Rasanya cara nih lebih adil.. Sebab sekurang kurangnya cp tau mana yg selalu jenguk cp, so dia berhak la nak duduk kat bloglist cp sebab cp pun akan selalu jenguk dia!:)

CP nak pinjam prinsip ECHA RIERIE.. 
Lebih kurang bunyi dia gini la..
Lu komen gua, gua pun komen lu~~
Lu jenguk gua, gua pun jenguk lu..
hihi.. oke kan?

SEKIAN.. Jangan LUPA klik DISINI kalau nak masuk bloglist saya! :)



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

5 CP's Bestfriend(s):

khairul akmal azman said...

hehe..makin maju la blog dia..hehehe

MARIA LIZA said...

ok juga tu..komen jer kan..

Cik Purple Pinkypuff said...

@khairul akmal azman: insyaAllah kay..:)hikhikhik..tp takley lawan lu la bro..hihihi

Cik Purple Pinkypuff said...

@MARIA LIZA: a'ah.. komen jer... sampai nma korang timbul kat widget commentators..:)

genkc0rner said...

aku ttp masuk a..sia remove ko lau nda masuk bloglist hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...