Freebies Friday - Shoutbox Icon


hai! hari nih cp nak kasi korang shoutbox icon plak..:)

kalo bekenan, amek jer mane2 k.. tp cp mintak tolong, komen ENTRI INI..
tu jer..:)




p/s: amirul hadi buat pe ek skg? hahaha..:p

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

13 CP's Bestfriend(s):

♥ cik_farah ♥ said...

nak yg atas ek.. heee... :)

♥ cik_farah ♥ said...

nak yg atas ek.. :)

N A T A S Y A ツ said...

wah, nak jugak :DD

saye ambik ye kak ?
yg rambut coklat <3

Terima kasih :D

Cik Purple Pinkypuff said...

sile sile.. amek jer.. hihihihi

♥ cik_farah ♥ said...

jadi ambik... tapi xreti la nak wt cmne..
heee

Miss Xyz =) said...

cutelaa~

Cik Purple Pinkypuff said...

@♥ cik_farah ♥: x silap kat tutorial d atas tuh ada gi tau cane nak buat..:) nti skoden situ k..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Miss Xyz =): kalo nak bole amek jer dear..:)

nanakimie said...

dua2 comey neh:) xtaw nk ambek yg mna..hehe...

nana ambek yg bwh la ye,thanks CP!:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@nanakimie: welkem..:) ambek jer..:)

c genk bah ne said...

mcm sa kenal tu gambar huhuhuh...

Qilah said...

nak satu :)

Arni lolipop said...

Saya nak taw , saya nak pamerkan kat blog saya boleh ? Nnti saya tulis kredit dari awk yerk ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...