Cik Purple Jatuh Cinta Lagi | Entri Khas Buat Sidia

Photobucket

Hai peeps! Amacam hari nih? sihat tak?

Sebenarnya cp frust hari nih, tu yg tak hapdet pape dari tadi..

Nape cp frust??

sebab malaysia tak dapat masuk pusingan seterusnya..

tapi takpa, cp tetap berbangga dengan pencapaian Malaysia.

okeh okeh, toksah la buat muka macam tuh..

mesti korang nak tau kan? dengan sapa cp jatuh cinta?? hahahahaha..

oke, orangnya tak la kacak, tapi macho, tengok dari jauh ala ala japanese.. waduh, memang jantung cp nih dupdap dupdap jer nengok dier.. hahaha

dari semalam dah giler bayang kat dia.. mana tak gila bayang nengok dia lebih kurang 1 jam setengah.

memula tak la minat sangat tengok dia nih, tapi makin lama cp tenung, makin berdebar rasa hati nih..

mesti korang pernah alami kn? ahkak ahkak senior mesti paham kan bile kite jatuh cinte?? best sgt! hehehe

cp tau, tak mungkin akan jadi kenyataan..

tapi cp betol betol dah bekenan kat dia..:)

korang nak tau jugak ker sape??

ermmm malu la!
(sambil tutup muka :P)

oke, tapi korang janji jangan gelak ek?? janji tau??

org tuh ensem sangat bagi cp, dah la tinggi.. ishh.. memang buat cp cair la! hihihihi..

org tuh...:)

cilok dr mr.googlie2

dier nih.. kenal tak??? hihihihi.. malu la...(sambil lari lari anak)

ehem.. kalau kenal tolong senyap yer..:p kang org nih tau, malu la cp.. hehehe

tapi, kalau dia terbaca entri ni, cp nak kasi tau kat dier,cp memang dah jatuh cinta kat dia..:p (muka tak malu, perigi cari timba! hahaha)

tapi tapi! kalau dia dah ada awek, awek dia tolong jangan marah cp k? cp tak kacau korang.. cp cinta dalam hati jer.. hihihihi..:D

korang yg kenal dia nih, tolong sampaikan salam k??? pleez... hihihihi..:D


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

10 CP's Bestfriend(s):

Etong said...

hahahha naaahh..getek2 sdh c cp..hahah

ArulchelseA said...

tekejut tgok.. kih kih kih...

Cik Purple Pinkypuff said...

@Etong: brani ko ckp aku getek.. ketulahan ko sana etong.. hahahaha.. bakal abg ipar ko nih..hahaha..:P bila masa kta adi bradi nih???wakakakakaka..:p

c genk bah ne said...

yeah!!!no 21...sapa juga tmpat ko btnya smlam hohohoh...mun ada yg berkenan lg nnti kc tau genk ok..hehe

My Name is Mar said...

CP takde orang lain ke?...
Atoooiiii~~

Kenangan Apabila Umur Mencecah 50

Cik Purple Pinkypuff said...

@ArulchelseA: hahaha.. jan ko tekejut sana..:p picaya la.. sy btul2 jatuh cinta sama tu urang.. hahaha

Cik Purple Pinkypuff said...

@c genk bah ne: hahahaha..iya bha..trimmassss org tgh.. tnpa ko sy tdk akan kenal sidia spenuhnya...hahahaha:p

Cik Purple Pinkypuff said...

@My Name is Mar: hahahaha.. takde, tapi calon simpanan ader, incik amar rohidan.. hahahahahah..:p

::Cik Maliza:: said...

hehehe..kite pun suke kat dier gak :D

c genk bah ne said...

hehehe..besalah org tgh bah ne... law bab bola,,tau ja ne..hahaha anak bapa kan huhuhu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...