Akhirnya! LIVERPOOL juara, tp BERHENTI MAKI MALAYSIA BOLEH?

Photobucket

Haaaih.. tengah rancak tengok liverpool.. Memang macam orang gilak gua jerit kat depan TB..

okeh, aku memang minat liverpool..

ape2 jer pasal liverpool konfem jantung aku dupdap2 eksaited

memang mantap giler la 6-3 liverpool bantai kan..

Sebenarnnya aku bukanlah peminat bola yg tegar..

tapi kalau perlawanan besar mcm nih kena la tengok..

kang org citer2 aku dok telopong je la..

Hihi.. tapi now aku sedar, aku tetap ANAK MALAYSIA sejati..

aku rasa hepi jugak bila Malaysia dapat menandingi liverpool..3 gol tuh tetap berbaloi..:]

Hebat kan Malaysia? ;]

tapi walaupun macam tuh

mesti makin ramai yang maki malaysia, kata malaysia ayam mati la.. lemah longlai la.. korang nak tau lebih lanjut, ce klik SINI, skeati engko je kan??

aku nak pesan la kat korang nih..

Tolong la berhenti cakap camtuh.. korang nih tak sedar diri la..

tak malu ka korang maki tempat korang berdiri?? tempat korang cari makan?

tak paham la cara pemikiran korang nih.. Memang muka tak tau malu!!!

Aku nak kalau ko maki maki Malaysia, ko jangan tinggal malaysia, ko jadi warganegara TIMUR LESTE ke, 

ko pegi la tinggal kat filipina ka, kalau nak hebat sangat mohon warganegara kat jepun, biar kena baham tsunami!

Kalau ko tak nak sokong, takpe.. tapi ko jangan la maki.. nih ko maki, ko tgk jugak game tuh..

Ko buat dose je la bro..

dosa kering!

kalau ko yg main rase2 Malaysia bole score ker???

Ntah2 6-0 ade la! 

Cakap jer lebih! tau taip jer ikut ske ati ko!

tempeling kang!

Ape ape pon TAHNIAH LIVERPOOL! :)
yay!!!:)

p/s: tak sia sia gua pegi the MINES tuk beli benda nih..

hahaha~ sekian! :)



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

kaizen said...

ade yg kene fire lak nnt...

ArulchelseA said...

malaysia memang boleh...kih kih kih

ZouL said...

tahniah malaysia..giler best time game tu..tak sangka Malaysia leh score.ternyata percaturan rajagobal sukses

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...